جستجو

روز به نیمه های خود رسیده است و با غروب خورشید هوا رو به سردی می رود. اما آنقدر خسته اید که نمی توانید از جای برخیزید تا برای افزایش دمای خانه سری به موتورخانه بزنید و درجه آن را بالا ببرید. در اینگونه مواقع است که روش های کنترل دمای هوشمند منازل به کارتان خواهد آمد. کنترل دمای هوشمند دارای قابلیت های فراوانی است و به شیوه های مختلف می تواند دمای خانه را تنظیم کند. 

به ویژه این روزها که منابع طبیعی رو به اتمام هستند و این سیستم می تواند نقش کارآمدی در بهینه سازی مصرف انرژی بازی کند. علاوه بر این لذت چشیدن طعم سرما و گرما را در روزهای بهار و زمستان برای شما دوچندان خواهد کرد. در این مطلب قصد داریم در مورد روش های کنترل دمای هوشمند منازل گفتگو کنیم. پس با ما همراه شوید.

روش های کنترل دمای هوشمند منازل بر اساس دمای بیرون

یکی از روش های کنترل دمای هوشمند منازل، تنظیم دمای داخلی بر حسب دمای بیرون است. بدین شکل که توسط سیستم هوشمند lb500 سنسورهایی برای جمع آوری دیتا از دمای بیرونی نصب می شوند و داده های مربوط به دما را به سیستم مرکزی مخابره می کنند. در نتیجه بر حسب میزان سرد یا گرم بودن محیط بیرون دمای داخلی خانه توسط سیستم های سرمایش و گرمایش هوشمند تنظیم می شود. چنانچه دمای بیرون رفته رفته سرد و سردتر شود فضای داخل خانه نیز به دلیل بالا رفتن دمای سیستم های گرمایشی گرم تر می شود. در صورت به تعادل رسیدن دمای بیرون نیز دمای خانه تعدیل می شود. اینگونه صرفه قابل توجهی در بهره وری انرژی رقم می خورد.

جهت دریافت خدمات هوشمند سازی ویلا توسط تیم حرفه ای ام اچ کنترل با شماره های سایت تماس بگیرید یا برای ما در واتس پیام خود را ارسال کنید.

کنترل دمای خانه بر حسب سناریوی تعریف شده

از دیگر روش های کنترل دمای هوشمند منازل، تنظیم دما بر اساس سناریویی است که برای سیستم های گرمایش و سرمایش تعریف شده است. این سناریوها در قالب برنامه های کدنویسی شده طراحی می شوند و می توانند در شرایط مختلف دمای خانه را به شیوه ای متفاوت تنظیم کنند. به عنوان مثال ممکن است یک سناریو مخصوص روزهای برفی داشته باشید که در آن دمای خانه به گرم ترین حالت خود می رسد.

از طرفی ممکن است یک سناریو برای زمان حضور یا عدم حضور داشته باشید. در هر کدام از این سناریوها، دمای خانه به شیوه ای متفاوت تنظیم می شود. شما می توانید یک سناریو مخصوص ورودتان به خانه تنظیم کنید. بنابراین یک ساعت قبل از رسیدن شما به خانه سیستم های سرمایشی و گرمایشی به راه می افتند و دمای خانه را طبق برنامه ای که از پیش تنظیم شده است، تطبیق می دهد. این سناریوها توسط سیستم lb500 و lb600 هر دو امکان پذیر است

جهت دریافت خدمات هوشمند سازی ویلا در نمک آبرود توسط تیم حرفه ای ام اچ کنترل با شماره های سایت تماس بگیرید یا برای ما در واتس پیام خود را ارسال کنید.

کنترل دمای هوشمند خانه با استفاده از گوشی همراه

شما می توانید دمای خانه تان را با استفاده از گوشی همراه تنظیم کنید. اپلیکیشن های مخصوصی که روی گوشی شما نصب می شوند، امکان کنترل و مدیریت خانه هوشمند را به شما می دهند. در بین قابلیت های این اپلیکیشن، می توان تنظیم دمای خانه را نیز رویت کرد. بنابراین با استفاده از گوشی همراه یا تبلت شخصی تان این امکان را دارید که دما را کنترل کنید.

 

کنترل دمای هوشمند خانه با استفاده از تاچ پنل هوشمند دیواری

شما می توانید برای روش های کنترل دمای هوشمند منازل از پنل دیواری استفاده کنید. این پنل دیواری تنظیمات موتورخانه هوشمند یا کنترل فنکویل و گرمایش از کف را در اختیار شما قرار می دهد؛ بنابراین می توانید کنترل بهینه ای روی دمای ساختمان داشته باشید.

جهت دریافت خدمات هوشمند سازی ویلا در نوشهر توسط تیم حرفه ای ام اچ کنترل با شماره های سایت تماس بگیرید یا برای ما در واتس پیام خود را ارسال کنید.

با استفاده از این تاچ پنل هوشمند دیواری می توانید اطلاعات لحظه ای را در مورد دمای داخل خانه هوشمند دریافت و تنظیمات لازم را روی سیستم گرمایشی و سرمایشی اعمال نمایید. تنظیم جدول زمانی به کمک این پنل دیواری یکی از راه های عالی برای کاهش هزینه ها و بهینه سازی انرژی است.

کنترل دمای هوشمند با استفاده از دستیار صوتی

از دیگر روش های کنترل دمای هوشمند که در برخی برندها وجود دارد، استفاده از دستیار صوتی است. شما می توانید با استفاده از فرمان های صوتی به کمک بلندگوهای هوشمند سیستم های سرمایشی گرمایشی هوشمند را مدیریت نموده و دمای خانه را تنظیم کنید. بدین منظور باید از سیستم های هوشمند مبتنی بر اینترنت اشیا استفاده کنید.

انواع روش های کنترل دمای هوشمند منازل

روش های مختلفی برای تنظیم دمای خانه هوشمند وجود دارند. از سیستم صوتی هوشمند گرفته تا پنل دیواری و تبلت یا موبایل، که توسط سنسورهای هوشمندی که دمای خانه را مطابق با سلیقه شخصی شما تنظیم می کنند. ولی اصولی ترین روش برای کنترل دمای هوشمند ، استفاده از تجهیزات کنترل دمای هوشمند است که بصورت اتوماتیک ، دمای منزل را بر اساس دمای دلخواه شما ثابت نگه می دارند تا نیاز به بررسی موضوع توسط مالک نباشد و پیوسته دمای مطبوع در منزل بر قرار باشد.

جهت دریافت خدمات هوشمند سازی ویلا در رشت توسط تیم حرفه ای ام اچ کنترل با شماره های سایت تماس بگیرید یا برای ما در واتس پیام خود را ارسال کنید.

استفاده از روش های کنترل دمای هوشمند منازل یقینا به کاهش استهلاک سیستم های سرمایشی و گرمایشی و کاهش هزینه ها کمک می کند و برای شما نیز ارمغان ساز راحتی و آسایش خواهد بود.

ثبت ديدگاه

خانه هوشمند ام اچ  کنترل، شرکت فعال در حوزه هوشمند سازی ساختمان است. انجام صفر تا صد هوشمند سازی،  فروش تجهیزات هوشمند و آموزش از فعالیت های این شرکت بزرگ و بنیانگذار هوشمندسازی در ایران می باشد.

سکه ای

کرج، سه راه گوهردشت، بین یاسر سوم و چهارم، خانه هوشمند ام اچ

خانه هوشمند ام اچ  کنترل، شرکت فعال در حوزه هوشمند سازی ساختمان است. انجام صفر تا صد هوشمند سازی،  فروش تجهیزات هوشمند و آموزش از فعالیت های این شرکت بزرگ و بنیانگذار هوشمندسازی در ایران می باشد.

کرج، سه راه گوهردشت، بین یاسر سوم و چهارم، خانه هوشمند ام اچ

سکه ای

logo

اولین و بزرگترین طراح و تولید کننده سیستم های هوشمند ِ ساختمان

بیایید فردا را اختراع کنیم نه اینکه نگران اتفاقات دیروز باشیم. “استیوجابز”