هوشمند سازی ویلا در نمک آبرود

ویلاها مکانی برای رهایی از خستگی های روزمره و دغدغه های دائمی ذهن هستند. فضایی که در آن هیچ چیز جز آرامش جاری نیست و به آدمی فرصت تجربه یک زندگی شیرین، آسوده و دور از خیال های منفی و آزاردهنده را می دهد.

هر چه این آرامش بیشتر شود بی شک فضای موجود فضای دلپذیرتری برای گذران اوقات فراغت خواهد بود. به ویژه اگر ویلای شما در منطقه ای خوش آب و هوا مانند شهرهای ساحلی شمال واقع شده باشد. ایده خلق آسایش، ایمنی و رفاه و خیال خوش در ویلاهای شمال پای مبحثی به نام هوشمندسازی ویلا را به این مکان ها باز کرده است.

جهت دریافت خدمات هوشمند سازی خانه توسط تیم حرفه ای ام اچ کنترل با شماره های سایت تماس بگیرید یا برای ما در واتس پیام خود را ارسال کنید.

تصویر تکی

: 4935


 

آخرین محصولات

RT Recent products


 

تصویر تکی

: 4975

هوشمند سازی ویلا در نمک آبرود

هوشمند سازی ویلا در نمک آبرود یک تفاوت مهم و اساسی با هوشمندسازی منازل دارد و آن هم این است که در هوشمندسازی منازل هدف و تمرکز اصلی مهندسین، خلق آسایش در فضای داخلی منزل است در حالی که در ویلاهای شمال بخش عمده ای از امکانات رفاهی در محوطه بیرونی ویلا واقع شده است. بنابراین هوشمند سازی ویلا در نمک آبرود هم شامل محیط داخلی ویلا و هم شامل فضای بیرونی میشود.

جهت دریافت خدمات هوشمند سازی ساختمان توسط تیم حرفه ای ام اچ کنترل با شماره های سایت تماس بگیرید یا برای ما در واتس پیام خود را ارسال کنید.

اتاق های خواب، فضای پذیرایی، اتاق نشیمن، آشپزخانه، سرویس های بهداشتی، استخر، سونا، جکوزی، پارکینگ، نورپردازی فضای سبز و سیستم های آبیاری باغچه ها همگی در پروسه هوشمند سازی ویلا در نمک آبرود قرار میگیرند.


 

تصویر تکی

: 4887


 

اهمیت ویلا هوشمند در نمک آبرود

اغلب صاحبان ویلای شمال با این چالش همیشگی دست و پنجه نرم میکنند؛ حفظ امنیت و ایمنی ویلا زمانی که در ویلای خود حضور ندارند. ویلاها مکانی برای تفریح هستند و حضور افراد در آن همیشگی نیست. از طرفی داشتن سرایدارو سگ نگهبان، و یا استفاده از دزدگیر آن هم زمانی که بالشخصه در ویلا حضور ندارید  بنا به دلایل مختلف نمیتوانند ایمنی و امنیت را در ویلا برقرار سازند.

از مهمترین دلایل اهمیت ویلا هوشمند در نمک آبرود برقرارسازی ایمنی و امنیت میباشد. شما میتوانید از طریق دوربینهای مدار بسته تمام نقاط ویلا را دائما با دستگاه های الکترونیکی هوشمند مانند لپتاپ و گوشی همراهتان چک کنید. حتی میتوانید از طریق آیفون تصویری هوشمند به محض فشرده شدت زنگ درب ویلا، تصویر فردی که پشت درب ایستاده است را روی گوشی همراه تان ملاحظه کنید.

جهت دریافت خدمات هوشمند سازی پارکینگ توسط تیم حرفه ای ام اچ کنترل با شماره های سایت تماس بگیرید یا برای ما در واتس پیام خود را ارسال کنید.

ویلاها معمولا پر از گیاهان سرسبز و شاداب هستند که در صورت عدم رسیدگی به آنها به سرعت خشک می شوند. زمآن هایی که شما در ویلا حضور ندارید بی شک این گیاهان از تشنگی خشک خواهند شد. سیستم های هوشمند آبیاری گیاهان در ویلای هوشمند این امکان را به شما می دهد تا با تنظیم سناریو و زمانبندی دقیق اقدام به آبیاری گیاهان در زمانهای مشخص و تعیین شده نمایید.

در صورت بروز هر گونه رخداد ناگوار مانند ترکیدگی لوله ها، نشت گاز، ورود افراد متفرقه، بروز حریق و اتصالی در سیستم برق هشدارهای خطر اعم از دزدگیر و آژیر به طور هوشمند در ویلا فعال می شوند و شما به سرعت از طریق سیستم پیامکی مطلع میشوید.

در صورت بروز این وقایع، سیستمها به طور خودکار قطع می شوند. قطع خودکار ترموستات، قطع خودکار شیر فلکه اصلی آب و گاز و فعال شدن خودکار سیستم اطفای حریق و تماس با نزدیکترین مراکز آتش نشانی و پلیس برای رفع سریع خطر از دیگر دلایل اهمیت ویلا هوشمند در نمک آبرود است که منجر به رفع سریع خطر میشود.


 

heading سفارشی

: بخشی از خدمات مجموعه ام اچ کنترل


 

تصویر تکی

: 4904

تصویر تکی

: 4571

تصویر تکی

: 4570

تصویر تکی

: 4569


 

heading سفارشی

: کلید لمسی هوشمند

heading سفارشی

: موزیک پلیر دیواری

heading سفارشی

: تاچ پنل

heading سفارشی

: دزدگیر هوشمند


 

فضای خالی

: 15px

هوشمند سازی ویلا در نمک آبرود چگونه است؟

برای اینکه هوشمند سازی ویلا در نمک آبرود صورت پذیرد بسیار مهم است که شرایط و موقعیت ویلای شما به طور دقیق توسط یک تیم حرفه ای مورد سنجش قرار گیرد. هزاران هزار فاکتور ریز و درشت روی چگونگی هوشمندسازی ویلا در نمک آبرود تاثیر گذار است. موقعیت جغرافیایی ویلا، میزان امنیت منطقه، زیرساخت های ویلا، بررسی نقشه تاسیسات فنی، متراژ ویلا، امکانات مورد نظر در ویلا و بررسی و تحلیل خواسته های کاربر و بودجه مورد نیاز همگی جزو نیازسنجی های اجرای پروژه هوشمندسازی ویلا میباشد.

جهت دریافت خدمات هوشمند سازی استخر توسط تیم حرفه ای ام اچ کنترل با شماره های سایت تماس بگیرید یا برای ما در واتس پیام خود را ارسال کنید.

شیوه های مختلفی برای هوشمند سازی ویلا در نمک آبرود لحاظ می شوند که از جمله آنها میتوان به استفاده از کابل های شبکه، استفاده از سیمکشی های برق و استفاده از بستری به نام اینترنت اشیا جهت انتقال داده اشاره کرد. کارشناسان و مهندسین هوشمندسازی بعد از نیازسنجی های پروژه، اقدام به انتخاب شیوه هوشمندسازی نموده و پروتکل های اجرایی را انتخاب میکنند. در ادامه نیز تهیه نقشه های فنی، خرید تجهیزات و وسایل هوشمندسازی و ورود به مراحل اجرایی آغاز میشود.

مجموعه تخصصی ام اچ کنترل با بهره گیری از تخصص، دانش و مهارت و تجربه کارشناسان و مهندسین حرفه ای شرایط را برای هوشمند سازی ویلا در نمک آبرود برای شما عزیزان فراهم آورده است.

فضای خالی

: 15px


 

روش دیگر در هوشمند سازی ویلا در نمک آبرود روش مبتنی بر سیستم وایرلس است که در آن از سیم کشی خبری نیست و انتقال داده ها در بستر اینترنت اشیا صورت می گیرد. این روش برای تمامی ویلاها اعم از نوساز و قدیمی مناسب میباشد و میزان تخریب در آن تقریبا صفر است ولی توان و بازده کار مانند حالت سیمی نخواهد بود.

لازم به ذکر است که این روش مناسب ویلاهای در حال ساخت میباشد چرا که درصد تخریب آن بالاست و باید تابلو برق سنتی ویلا تعویض گردد. بنابراین برای انتخاب روشهای سیمی لازم است در زمان طراحی برق پروژه کار را شروع کنید و براساس نقشه هوشمند سازی ویلا در نمک آبرود را پیش ببرید.

روش های هوشمند سازی ویلا در نمک آبرود

بسیاری از افراد با تکیه بر شنیده های خود در مورد هوشمندسازی ویلا تصمیم گیری میکنند. در حالی که دانش شما در این زمینه باید قابل اتکا و اصولی باشد. بنابراین باید روش های هوشمند سازی ویلا در نمک آبرود را متناسب با شرایط اقلیم و نیازهای نوع بنا به خوبی بشناسید تا تصمیم گیری درستی داشته باشید. روشهای هوشمند سازی ویلا در نمک آبرود بر دو نوع استوار است. یکی از این روش ها روش مبتنی بر سیم کشی است. در این روش از کابل های شبکه و یا سیم های برق برای انتقال داده استفاده میشود.


 

تصویر تکی

: 1518

چرا باید ما را انتخاب کنید؟

با توجه به طراحی کامل سخت افزار و نرم افزار سیستم در داخل کشور، بستر مناسبی جهت ارائه قابلیتهای مختلف متناسب با درخواست کارفرما و بر اساس معماری ساختمان فراهم شده و لذا محدودیتی در ایجاد قابلیت های جدید و استفاده از تجهیزات مختلف وجود ندارد.

بخش    

با هوشمندسازی ویلا در نمک آبرود بی شک تجربه هیجان انگیزی از یک سبک زندگی جدید را خواهید داشت. از جمله مهمترین خدمات ویلای هوشمند در نمک آبرود میتوان به هوشمندسازی سیستم های نورپردازی در فضای داخلی و محوطه ویلا اشاره کرد که منجر به خلق جلوه های نوری زیبا و همچنین صرفه در مصرف انرژی میشود.

استخر، سونا و جکوزی هوشمند از مهمترین امکانات رفاهی ویلاهای هوشمند در نمک آبرود هستند. شما این امکان را دارید تا با فشردن یک دکمه دمای آب را تنظیم کنید، نورپردازی ها را تغییر دهید، آب را تصفیه کنید، فشار پمپ را تنظیم کنید، تصفیه استخر و جکوزی را انجام دهید و سایبان را باز و بسته نمایید.

سیستم های اعلام نشت گاز، اعلام حریق و اعلام نشت آب از مهمترین سیستم های ایمنی هستند که شما را در سریع ترین زمان ممکن از واقعه رخ داده مطلع می کند. سیستم هوشمند اطفای حریق، قطعی هوشمند شیر فلکه اصلی گاز و آب میتواند جلوی وقوع حوادث آسیب زننده را بگیرد. با استفاده از دزدگیر هوشمند، آژیرهای هوشمند و دوربینهای مدار بسته میتوانید ایمنی و امنیت ویلا را دائما رصد کنید.

مشکل آب دادن به گیاهان ویلا توسط سیستم هوشمند آبیاری گیاهان حل خواهد شد. شما میتوانید سناریوهای مختلفی را تعریف کنید تا در هر مناسبت سناریو ویژه آن فعال شود. به عنوان مثال میتوانید سناریو بیداری صبحگاه را با باز شدن پرده های کرکره ای راس یک ساعت مقرر، روشن شدن خودکار سیستم های تهویه و پخش موسیقی دلخواه تان از اسپیکرهای هوشمند ویلا تنظیم کنید.

رسیدگی به حیوانات خانگی زمانی که در ویلا حضور ندارید یکی از خدمات ویلای هوشمند در نمک آبرود میباشد. شما میتوانید حیوانات خانگی تان را کنترل کنید و از طریق اسپیکرهای هوشمند و سیستم صوتی با آنها صحبت کنید. اجرای دستورات صوتی شما توسط لوازم آشپزخانه و لوازم خانگی از دیگر خدمات ویلای هوشمند در نمک آبرود و سایر شهرکهای ویلایی می باشد.

روشن و خاموش شدن سیستمهای سرمایشی گرمایشی، کنترل تردد افراد از طریق سیستم تشخیص هویت چهره و اثر انگشت، درب پارکینگ هوشمند، آبیاری باغچه ها، نورپردازی هوشمند محوطه و باز و بسته نمودن سایبان و تنظیم دمای آب با فشردن یک دکمه روی گوشی همگی از خدمات ویلای هوشمند در نمک آبرود میباشد.

با شنیدن نام هوشمندسازی ویلا بی شک همه ما در وهله اول به یاد دوربینهای مدار بسته می افتیم. درست است. دوربینهای مدار بسته جزو مهمترین مواردی است که در خرید وسایل هوشمند سازی ویلا در نمک آبرود باید لحاظ شود. وسعت بالای ویلاها میتواند در بسیاری از مواقع موجب ترس و وحشت ما شود. از طرفی زمانی که در ویلا حضور نداریم میتوانیم به کمک دوربینهای مدار بسته نقاط مختلف ویلا را رصد کنیم.

در هوشمند سازی ویلا در نمک آبرود به این موارد نیاز می باشد. کلید پریزهای هوشمند و لمسی از دیگر تجهیزات مهم در ویلای هوشمند در نمک آبرود هستند. تاچ پنل هوشمند، ترموستات هوشمند، سیستم سرمایش گرمایش هوشمند، قفل هوشمند، آیفون تصویری هوشمند، سیستم های اضطراری هوشمند مختص کودکان و افراد مسن، سنسورهای هوشمند نشت گاز و آب و آتش سوزی، درب پارکینگ هوشمند، لوازم خانگی هوشمند و لوازم آشپزخانه هوشمند همگی از تجهیزات ضروری هوشمند سازی ویلا در نمک آبرود هستند.

برای هوشمند سازی ویلا در نمک آبرود به مودم، روتر، کنترلر مرکزی، تابلو برق هوشمند ، تاچ پنل هوشمند ، کلیدهای لمسی هوشمند و کابل های شبکه نیاز است. پرده های هوشمند را نیز نباید از قلم انداخت.

اولین و بزرگترین طراح و تولید کننده سیستم های هوشمند ِ ساختمان

بیایید فردا را اختراع کنیم نه اینکه نگران اتفاقات دیروز باشیم. “استیوجابز”