جستجو
استخر سونا جکوزی هوشمند
سیستم استخر سونا جکوزی  ام اچ کنترل

خانه هوشمند ام اچ می تواند میزان گرمایش و یا تصفیه آب استخر و جکوزی را بصورت اتوماتیک در طی شبانه روز انجام دهد. برروی صفحه نمایش لمسی سیستم هوشمند، میزان دمای آب استخر هوشمند نمایش داده می شود و می توانید دمای دلخواه خود را از طریق همین مانیتور تنظیم کنید .اینکه پمپ تصفیه آب در چه ساعاتی از شبانه روز و با چه تناوبی به فعالیت خود ادامه دهد

نیز از این طریق به سادگی قابل تنظیم است. جهت صرفه جویی در انرژی می توانید ساعاتی از شبانه روز را که از استخر هوشمند استفاده نمی کنید تعیین کنید بطور مثال می توانید تنظیمات را طوری انجام دهید که گرمایش استخر هوشمند از حدود ساعت 9 شب متوقف شود و در ساعت 5 صبح مجدداً شروع به کار کند. اگر ساعت 9 شب گرمایش را متوقف کنید هنوز تا ساعت 10 شب میزان دمای آب مناسب است و اگر ساعت 5 صبح پمپ ها مجدداً شروع به کار کنند حداکثر تا ساعت 8 صبح دمای استخر به میزان دلخواه شما خواهد رسید. ملاحظه می کنید که حدود نیمی از شبانه روز بدون اینکه نیاز به کنترل شما باشد بصورت خودکار در مصرف انرژی صرفه جویی می شود. تنظیم ساعت ها همه در اختیار مصرف کننده است و هر فردی حتی برای اولین بار می تواند این کار را به سادگی توسط مانیتور سیستم هوشمند انجام دهد. تمام تنظیمات و حتی راهنمای انجام آنها به زبان فارسی ساده در اختیار شما است. انجام خودکار کلرزنی و یا تصفیه توسط اوزن و همچنین کنترل میزان رطوبت محیط استخر، کنترل زمان روشن شدن سونا و میزان دمای آن نیز به سادگی توسط سیستم هوشمند ام اچ انجام می گیرد. افزایش طول عمر تجهیزات، صرفه جویی در مصرف انرژی و افزایش کیفیت آب استخر و جکوزی همه از دستاوردهای هوشمند سازی تأسیسات استخر به شمارمی روند.

یکی دیگر از مزایای این سیستم حذف کلیدهای قدرت از محیط استخر هوشمند به جهت پیشگیری از خطر برق گرفتگی است. کنترل روشنایی ها و پمپ جکوزی و هر نوع وسیله دیگر در فضای استخر بوسیله کلیدهای فرمان صورت می پذیرند که فاقد برق 220 یا 110ولت بوده و توسط برق 24 ولت باطری و بدون خطر برق گرفتگی انجام می شود. این کلید ها حتی در صورت شست و شو توسط شلنگ آب، فاقد هرگونه خطر و یاخرابی می باشند. استفاده از تجهیزات هوشمند ام اچ، به شما کمک می کند تا به کیفیت مطلوب در مورد استخر رویایی خود برسید و از استفاده آن لذت ببرید.

خانه هوشمند ام اچ کنترل با داشتن کادر متخصص و گروه R&D حرفه ای در تولید مدارات الکترونیک و همچنین تولید نرم افزار و اپلیکیشن های موبایلی بعنوان اولین و بزرگترین تولید کننده سیستم های BMS ماژولار در دنیا، با ایده های متفاوت و رویکردی دانش محور، در خدمت صنعت ساختمان کشور میباشد.

برای کسب اطلاعات بیشتر در خصوص محصولات ارائه شده در سایت و یا هر محصول مورد نظر خود در هوشمند سازی، با ما تماس حاصل فرمائید و یا مارا در شبکه های اجتماعی دنبال کنید.

ثبت ديدگاه

خانه هوشمند ام اچ  کنترل، شرکت فعال در حوزه هوشمند سازی ساختمان است. انجام صفر تا صد هوشمند سازی،  فروش تجهیزات هوشمند و آموزش از فعالیت های این شرکت بزرگ و بنیانگذار هوشمندسازی در ایران می باشد.

کرج، سه راه گوهردشت، بین یاسر سوم و چهارم، خانه هوشمند ام اچ

خانه هوشمند ام اچ  کنترل، شرکت فعال در حوزه هوشمند سازی ساختمان است. انجام صفر تا صد هوشمند سازی،  فروش تجهیزات هوشمند و آموزش از فعالیت های این شرکت بزرگ و بنیانگذار هوشمندسازی در ایران می باشد.

کرج، سه راه گوهردشت، بین یاسر سوم و چهارم، خانه هوشمند ام اچ

اولین و بزرگترین طراح و تولید کننده سیستم های هوشمند ِ ساختمان

بیایید فردا را اختراع کنیم نه اینکه نگران اتفاقات دیروز باشیم. “استیوجابز”