هوشمند سازی ویلا

موضوع مورد بررسی این هفته ام اچ کنترل، هوشمند سازی ویلا می باشد. “سرعت”؛ این همان چیزیست که رنگ و بوی زندگی های امروزی را تغییر داده است. در عصر حاضر ارزشمندترین چیزی که در اختیار بشر است زمان اوست. افراد برای انجام کارهای تکراری وقت کافی ندارند و ترجیح می دهند اهداف شان در سریع ترین زمان ممکن و به ساده ترین شکل ممکن محقق گردد. با رشد و توسعه تکنولوژی و روی کار آمدن کامپیوترها اکنون دیگر وقت استراحت و آسایش انسان ها فرا رسیده است. چرا که سیستم های کامپیوتری بی وقفه در حال خدمت رسانی به انسان ها هستند. کما اینکه شاهد رسوخ این سیستم ها درون زندگی های خصوصی افراد هستیم.

جهت دریافت خدمات هوشمند سازی خانه توسط تیم حرفه ای ام اچ کنترل با شماره های سایت تماس بگیرید یا برای ما در واتس پیام خود را ارسال کنید.

ت

ویلا هوشمند چیست ؟

بهره گیری از هوش رایانه ای موجب شده تا انسان های عصر حاضر بتوانند طعم آسودگی، فراغ بال و راحتی خیال را بچشند و به طرفه العینی خواسته های خود را محقق سازند. این همان چیزی ست که تکنولوژیست ها نام آن را هوشمندسازی گذاشته اند.

جهت دریافت خدمات هوشمند سازی ساختمان توسط تیم حرفه ای ام اچ کنترل با شماره های سایت تماس بگیرید یا برای ما در واتس پیام خود را ارسال کنید.


هوشمند سازی ساختمان ها، منازل شخصی، ادارات و سازمان ها همگی نشان از گستردگی خدمات هوشمند دارد. ویلا هوشمند نیز یکی از این خدمات است. حتما به دفعات تعطیلات خود را در ویلاهای تفریحی سپری کرده اید. پس به خوبی می دانید که این ویلاها مکانی برای رهایی از دغدغه های فکری و کسب آرامش است. مهندسین با خلق ایده ای به نام ویلا هوشمند اکنون این فرصت را به صاحبان ویلاها داده اند تا راحتی بیشتری در ویلای شخصی خود رقم بزنند.

جهت دریافت خدمات هوشمند سازی آپارتمان توسط تیم حرفه ای ام اچ کنترل با شماره های سایت تماس بگیرید یا برای ما در واتس پیام خود را ارسال کنید.

در ویلای هوشمند از هدر رفت انرژی، مصرف بی رویه منابع، عدم ایمنی، نقص امنیت و پروسه های طولانی و طاقت فرسا برای رقم زدن آسایش خبری نیست. در ویلا هوشمند تقریبا بخش زیادی از سیستم های ویلا هوشمندسازی شده است. از سیستم های گرمایش و سرمایش گرفته تا سیستم کنترل تردد و سیستم های روشنایی ویلا. در ویلا هوشمند می توانید سیستم های ویلا را از راه دور و از طریق گوشی همراه تان کنترل کنید.


هزینه هوشمند سازی ویلا

اغلب افراد، هوشمند سازی ویلا را فرآیندی پرهزینه می دانند. به همین دلیل برای اقدام جهت هوشمندسازی ویلا تعلل می کنند. اما بهتر است قبل از پیش داوری در مورد این هزینه به تحلیل این هزینه بپردازید. هزینه هوشمند سازی ویلا هزینه ثابتی نیست. این هزینه متاثر از پارامترهای مختلفی می باشد. بنابراین در زمان تصمیم گیری برای هوشمند سازی ویلا باید به تحلیل و بررسی این پارامترها جهت برآورد هزینه بپردازید.

شیوه هوشمند سازی ویلا نکته مهمی است که هزینه هوشمند سازی ویلا را تحت تاثیر قرار می دهد. شیوه های مختلفی برای این اقدام وجود دارد. شیوه وایرلس و شیوه ای که در آن از کابل کشی استفاده می شود دو شیوه متفاوت هستند. در شیوه کابل کشی نیز دو زیرشاخه وجود دارد که در یکی از آن ها از کابل های شبکه و در دیگری از کابل های برق استفاده می شود.

یقینا هوشمند سازی ویلا به شیوه وایرلس هزینه اجرای کمتری خواهد داشت اما این هزینه فقط به هزینه نصب و راه اندازی مربوط می شود. شاید تصور کنید در هوشمند سازی ویلا به شیوه وایرلس چون از کابل و سیم کشی خبری نیست هزینه ها اقتصادی تر است اما نباید فقط پیش پای خود را نگاه کنید. این شیوه از هوشمند سازی ویلا شامل هزینه تعویض دائم باتری دیوایس های وایرلس می شود که در نوع خود هزینه کمی نیست. بنابراین نمی توان گفت هوشمند سازی ویلا به شیوه وایرلس در بلندمدت نسبت به شیوه BMS و BUS اقتصادی تر است یا خیر. هر چند که هزینه نصب و راه اندازی سیستم های هوشمند در شیوه وایرلس کمتر است.

پس بهتر است پارامترهای دیگر را نیز در هزینه هوشمند سازی ویلا بررسی کنید. این هزینه به عواملی چون متراژ ویلا، نوع پروتکل اجرایی، نوع و برند تجهیزات، تعداد دیوایس ها، میزان گستردگی پروژه هوشمندسازی، سطح پیچیدگی برنامه های کدنویسی شده و تعداد خدمات هوشمندسازی بستگی دارد. هزینه هوشمند سازی ویلا را می توان همچنین متاثر از میزان تخصص و مهارت نیروهایی دانست که در پروژه هوشمند سازی ویلا در حال فعالیت هستند.

مجموعه ام اچ کنترل با اشراف به بالا رفتن قیمت دیوایس ها به ویژه دیوایس های با کیفیت از برترین برندهای معتبر جهانی به هیچ عنوان از کیفیت خدمات نکاسته. ما برای رقم زدن هزینه اقتصادی در پروژه های هوشمند سازی ویلا حاضر به کاهش سود مجموعه بوده ایم و تمام سعی خود را در استفاده از بهترین برندها و اجرای پروتکل های بهینه گذاشته ایم. با این حال اگر می خواهید در مورد هزینه هوشمند سازی ویلا اطلاعات بیشتری پیدا کنید کافیست با مجموعه ما تماس حاصل نمایید.

در این مرحله کارشناسان، مشاوران حرفه ای و متخصصین فنی نقشه ای جامع از تاسیسات و سیستم های فنی ویلای شما تهیه می کنند و بر حسب ظرفیت و نوع زیرساخت، نوع و تعداد تجهیزات هوشمند سازی را انتخاب می نمایند. میزان بودجه و نظرات شما در این راستا بسیار تاثیرگذار خواهد بود. بنابراین در جلسات تصمیم گیری از نظرات شما نیز استفاده می شود.

ویلای شما ممکن است یک ویلای در حال ساخت باشد و یا از ساخت آن چند سالی گذشته باشد. اگر ویلای شما در حال ساخت باشد می توانید سیستم هوشمند سازی BMS را پیاده سازی کنید در غیر اینصورت باید هوشمند سازی ویلا را در بستر اینترنت اشیا یا IoT انجام دهید. بعد از بازدید فنی از ویلای شما و بررسی زیرساخت ها و تحلیل تاسیسات ویلا، نیازهای ویلای شما بررسی خواهد شد. این مرحله در واقع “نیازسنجی” نام دارد.

چگونگی هوشمند سازی ویلا

یکی از سوالاتی که برای اغلب افراد مطرح می شود چگونگی هوشمند سازی ویلا است. بی شک برای همگان جذاب است بدانند که پروسه هوشمندسازی ویلا چگونه طی می شود. باید گفت که این پروسه با بازدید کارشناسان و متخصصین فنی از ویلای شما آغاز خواهد شد.


چرا باید ما را انتخاب کنید؟

با توجه به طراحی کامل سخت افزار و نرم افزار سیستم در داخل کشور، بستر مناسبی جهت ارائه قابلیتهای مختلف متناسب با درخواست کارفرما و بر اساس معماری ساختمان فراهم شده و لذا محدودیتی در ایجاد قابلیت های جدید و استفاده از تجهیزات مختلف وجود ندارد.

زمانی که نیازسنجی، زیرساخت های ویلا، شیوه هوشمند سازی، نوع تجهیزات، تعداد تجهیزات، نوع پروتکل اجرایی و هزینه ها برآورد شد، پروپوزال هوشمند سازی ویلا ارائه می گردد. بعد از عقد قرارداد نیز پروژه هوشمند سازی ویلا کلید می خورد و کارشناسان به شکل بی وقفه و با نهایت دقت و مهارت هوشمند سازی بخش های مختلف ویلا را انجام خواهند داد.

جهت دریافت خدمات هوشمند سازی استخر توسط تیم حرفه ای ام اچ کنترل با شماره های سایت تماس بگیرید یا برای ما در واتس پیام خود را ارسال کنید.

در نصب و راه اندازی تجهیزات و سیستم های شیوه هوشمند سازی گاهی اوقات نیاز به برنامه نویسی های کامپیوتری پیشرفته می باشد. بنابراین نیاز است که از یک تیم خبره و کاربلد در این امر کمک بگیرید. برای هوشمند سازی ویلا باید اقدامات لازم را به شکل اصولی پیاده سازی کرد. پس و پیش طی کردن مراحل ممکن است زیرساخت های ویلای هوشمند شما را نابود کند.

جهت دریافت خدمات هوشمند سازی پارکینگ توسط تیم حرفه ای ام اچ کنترل با شماره های سایت تماس بگیرید یا برای ما در واتس پیام خود را ارسال کنید.

به همین دلیل توصیه می کنیم که از یک گروه خبره و حرفه ای در این امر کمک بگیرید. مجموعه ام اچ کنترل با سابقه درخشان در حوزه هوشمند سازی ویلا آماده اجرای اقدامات هوشمند سازی در ویلای شما می باشد. ما با بهره گیری از بهترین تجهیزات و تکنولوژی های روز جهان و نیروهای خبره و متخصص، بی نقص ترین سیستم هوشمند را در ویلای شما اجرا خواهیم کرد.

بخش های مختلف در ویلای هوشمند

بخش های مختلفی در ویلا مورد هوشمند سازی قرار می گیرند. از جمله این بخش ها می توان به سیستم های نورپردازی و روشنایی اشاره کرد. این سیستم ها به نحوی تنظیم می شوند که قابلیت تنظیم شدت و زاویه نور در مورد آن ها وجود داشته باشد و به دلیل وجود سنسورهای هوشمند در زمانی که فرد از اتاق خارج می شود سیستم روشنایی نیز خاموش شود. تنظیم سیستم روشنایی مطابق با میزان روشنایی طبیعی خانه و فعال کردن تایمر نیز از دیگر مزیت هایی است که منجر به بهینه سازی مصرف انرژی می شود.

آشپزخانه هوشمند از دیگری بخش های مختلف در ویلای هوشمند می باشد. در ویلای هوشمند اغلب تجهیزات آشپزخانه از جمله یخچال، ماشین ظرفشویی، ماشین لباسشویی، قهوه ساز و اجاق گاز هوشمند هستند. بنابراین نظارت بر آن ها از راه دور ممکن است. سیستم های سرمایشی و گرمایشی ویلا در پروژه هوشمندسازی ویلا، هوشمند می شوند. این سیستم ها قابلیت تنظیم دما را از راه دور به شما می دهند و میزان دمای ویلا را طبق دمای محیط و دمای بیرون تنظیم می کنند. ترموستات هوشمند یکی از اجرای مهم این سیستم است.

سیستم کنترل ورود و خروج هوشمند نیز از دیگر بخش های مختلف ویلای هوشمند است. درب پارکینگ هوشمند، سیستم کنترل تردد بر اساس اثر انگشت یا تشخیص چهره، آیفون هوشمند و چشمی درب هوشمند جزو این بخش ها هستند. سیستم های ایمنی و امنیتی نیز به عنوان بخش مهمی از ویلای هوشمند شناخته می شوند. دوربین های مدار بسته، دزدگیر هوشمند، آژیر هوشمند، آلارم هشدار هوشمند، سیستم اعلام نشت گاز هوشمند، سیستم اعلام حریق هوشمند، سیستم هوشمند تماس با مراکز پلیس و آتش نشانی، سیستم های صوتی هوشمند و مانیتور لمسی هوشمند بخش های مختلف سیستم های ایمنی و امنیتی هستند.

روش های هوشمند سازی ویلا

هوشمند سازی ویلا شیوه های متفاوتی دارد. با این حال اساس تمام روش ها را می توان گردآوری اطلاعات از طریق سنسورها و هدایت ای اطلاعات به سمت یک سیستم مرکزی دانست. اطلاعات هدایت شده به این سیستم مورد تحلیل پردازش قرار می گیرند و بعد از انجام پردازش های لازم، فرامین طبق برنامه های کدنویسی شده توسط متخصصین اجرا می شوند.

ویلاها را می توان به طریق وایرلس یا از طریق کابل کشی هوشمندسازی نمود. شیوه هوشمند سازی ویلا به طریق کابل کشی خود به دو زیر شاخه مجزای BUS و کابل کشی برق جهت انتقال داده تقسیم بندی می شود.

هوشمند سازی ویلا به شیوه BUS شامل پروتکل های مختلفی چون S-Bus، LON، BACnet، EIB و KNX می شود. داده ها در این شیوه هوشمندسازی از سیم های زوج انتقال پیدا می کنند. این سیم ها هیچ ارتباطی به جریان برق ندارند و کاملا مجزا هستند. با این حال عدم توجیه اقتصادی هوشمند سازی ویلا به شیوه BUS و محدودیت در انتخاب برندها به ویژه در ایران موجب شده تا این شیوه طرفداران چندانی نداشته باشد. شما علاوه بر کابل کشی برق به کابل کشی شبکه هم نیاز دارید و این موضوع هزینه ها را بشدت افزایش می دهد

بنابراین به جای انتقال داده در بستر کابل های شبکه از سیم های برق برای انتقال داده استفاده می شود. هر چند که برای عملکرد برخی از دیوایس ها مانند مانیتورهای لمسی به کابل کشی شبکه نیاز است. اما این دیوایس ها بسیار محدود هستند. در این شیوه از جعبه فیوز خبری نیست و به جای آن از تابلو برق استفاده می شود. درون تابلو برق انواع تجهیزات الکترونیکی مانند پردازشگرها، کنترلرها و انواع ماژول ها نصب می شوند. وظیفه کنترل تجهیزات متصل به سیستم هوشمند به عهده مرکز کنترل است که انواع سناریوهای برنامه نویسی شده را درون خود دارد و طبق کد دریافت شده از ریموت کنترل، دستور مورد نظر را به ماژول ارسال می کند.

اگر شما قصد هوشمندسازی ویلا را در اولین گام از ساخت و بنا نهادن تاسیسات داشته باشید توصیه ما به شما هوشمند سازی ویلا به روش BMS است. این شیوه از هوشمندسازی تفاوت زیادی با اتوماسیون خانگی دارد. در اتوماسیون خانگی هدف هوشمندسازی بخشی از ویلا است. به عنوان مثال اگر بنا باشد فقط سیستم های نورپردازی هوشمندسازی شوند نمی توان این اقدام را هوشمند سازی ویلا دانست. این اقدام نوعی اتوماسیون خانگی است.

در هوشمند سازی ویلا به روش BMS از زمان کلید خوردن پروژه ویلا باید تیم هوشمند سازی ویلا را در موقعیت پروژه مستقر نمایید تا اقدامات مربوط به این ایده اجرا شود. هزینه هوشمند سازی ویلا به شیوه BMS هر چند کمی بیشتر است اما قدرت سیگنال دهی و شعاع پوششی دهی نیز در آن بسیار بالاست.

روش دیگری نیز برای هوشمند سازی ویلا وجود دارد که این روش به روش وایرلس معروف است. پروتکل های معروف این شیوه از هوشمند سازی ویلا پروتکل های Zigbee و Z-wave نام دارند. در این روش خبری از سیم کشی و کابل کشی نیست. همه چیز در بستر IoT اتفاق می افتد. بنابراین این شیوه از هوشمند سازی ویلا بر مبنای اینترنت اشیا شکل خواهد گرفت.

در این شیوه قدرت سیگنال دهی به اندازه روش BMS نیست و ممکن است در شعاع پوشش دهی کمی با محدودیت مواجه شوید. شما همچنین باید به هزینه بالای تعویض باتری دستگاه های وایرلس، امواج آسیب رسان وایفای و محدود بودن تنوع دیوایس ها فکر کنید. تمام شدن باتری دیوایس ها زمانی که در ویلا حضور ندارید یک تهدید است و باید آن را قبل از انتخاب شیوه هوشمند سازی ویلا، خوب حلاجی کنید.

خدمات هوشمند سازی ویلا

زندگی در ویلای هوشمند بسیار جذاب، رویایی و حتی خیال انگیز است. خدمات هوشمندسازی ویلا شامل خدمات ایمنی، رفاهی، امنیتی و نظارتی می شود. تصور کنید صبحگاه در حالی که آلارم بیداری از طریق سیستم های صوتی هوشمند پخش می شود کرکره های پنجره باز شوند و موزیک دلخواه تان از طریق سیستم های صوتی پخش گردد.

به طور کلی ویلا هوشمند به ویلایی گفته می شود که برای کنترل سیستم های داخلی ویلا نیاز به حضور فیزیکی شما در ویلا وجود نداشته باشد. شما می توانید از طریق گوشی همراه تان در هر کجای دنیا که هستید تمامی سیستم های الکتریکی، روشنایی، تهویه، امنیتی و سیستم های اعلام نشت گاز و نشتی آب را کنترل کنید.

کافیست در اتاق نشیمن روی کاناپه دلخواه تان لم دهید و از طریق تلفن همراه روشنایی را تنظیم کنید، کرکره پرده ها را بکشید، قهوه ساز را در آشپزخانه روشن کنید، دمای آب موتورخانه را تنظیم کنید، سیستم های سرمایشی را به راه اندازید، در صورت زنگ خوردن آیفون به آن پاسخ دهید و در عین حال حواس تان از طریق دوربین های مداربسته به کودک خردسال تان که طبقه فوقانی در حال بازی است باشد.

از دیگر خدمات هوشمندسازی ویلا می توان به اعلام نشت گاز، اعلام نشت لوله های آب، اعلام حریق، سیستم هوشمند اطفاء حریق، دزدگیر هوشمند، درب پارکینگ هوشمند، سیستم کنترل تردد هوشمند، دوربین های مدار بسته هوشمند، سیستم نظارت روی حیوانات خانگی و سیستم های صوتی تصویری هوشمند اشاره کرد.

تجهیزات ویلای هوشمند

از مهمترین تجهیزات ویلای هوشمند می توان به مودم و روتر اشاره کرد. Smart Hub یکی از مهمترین تجهیزات ویلای هوشمند است که امکان برقراری ارتباط برای دستگاه های مختلف را فراهم می کند. سیستم های امنیتی جامع یقینا به هاب نیاز دارند.

ویلا مکانی است که در اغلب مواقع در آن حضور نداریم. بنابراین ممکن است حوادثی مانند نشت گاز، نشت لوله های آب و حریق رخ دهد. با هوشمند سازی ویلا می توان از سیستم های هوشمند اعلام نشت گاز، سیستم هوشمند اعلام نشت آب و سیستم اعلام حریق بهره مند شد. در صورت بروز کوچکترین حادثه سنسورها به کار می افتند و پیامی مبنی بر هشدار خطر به شما ارسال می شود. بسته شدن خودکار شیر گاز، تماس با نزدیک ترین مرکز آتش نشانی و فعال شدن سیستم های اطفاء حریق هوشمند در ویلا از مزایای هوشمند سازی ویلا می باشد.

تجهیزات امنیتی در ویلای هوشمند نقش بسیار مهمی را بازی می کنند. دوربین هوشمند، قفل هوشمند، دزدگیر هوشمند، سیستم کنترل تردد هوشمند، درب پارکینگ هوشمند، آژیر هوشمند، آلارم هوشمند، حسگرهای حرکتی و آیفون تصویری هوشمند و چشمی هوشمند از تجهیزات امنیتی مهم در ویلای هوشمند هستند.

سیستم های روشنایی هوشمند، شیرآلات هوشمند، بلندگوهای هوشمند، سیستم های گرمایش سرمایش هوشمند، ترموستات هوشمند، پرده های هوشمند، لوازم خانگی هوشمند، لوازم آشپزخانه هوشمند و سیستم آبیاری هوشمند گیاهان نیز جزو تجهیزات مهم در ویلای هوشمند هستند.

پک هوشمند سازی ویلا

از آنجایی که ویلاها دارای طراحی متفاوتی نسبت به ساختمان های آپارتمانی هستند بنابراین هوشمندسازی آن ها نیز متفاوت است. ویلاها دارای محوطه بزرگی هستند و فضای داخلی آن ها اغلب وسیع است. بنابراین در پروژه های هوشمند سازی ویلا باید به نکات جزئی و ظریف زیادی توجه شود.

نمی توان پکیج هایی که مناسب هوشمند سازی ادارات و یا آپارتمان ها می باشد را برای هوشمند سازی ویلا ارائه دا. در هوشمند سازی ویلا باید به وسیع بودن ویلا، متراژ محوطه، دسترسی ها، ایمنی و طراحی سازه و زیرساخت ها توجه داشت. از طرفی هر ویلا دارای ساختار مختص به خود می باشد بنابراین نیازهای متفاوتی در هوشمند سازی خواهد داشت.

از این رو ما در مجموعه ام اچ کنترل پک هوشمند سازی ویلا را متناسب با طراحی ساختار ویلا ارائه داده ایم. متخصصین و مهندسین ما در این مجموعه با در نظر گرفتن ساختار و طراحی ویلای شما و بررسی زیرساخت ها، نقشه های فنی و تاسیسات بهترین پک هوشمند سازی ویلا را ارائه می دهند. هوشمند سازی سیستم روشنایی محوطه ویلا، کنترل تردد در پارکینگ ویلا، ایمنی ویلا، آبیاری هوشمند باغچه ها و هوشمند سازی پارکینگ و استخر ویلا را می توان به عنوان مهمترین بخش های این پک دانست.

فواید هوشمند سازی ویلا

خیل عظیمی از افراد و صاحبان ویلا این روزها به سمت هوشمند سازی ویلا هجوم آورده اند. هیچ دلیل قانع کننده ای جز فواید هوشمند سازی ویلا نمی توان برای این رخداد متصور شد. مزایای هوشمند سازی ویلا موجب شده تا صاحبان ویلا برای خلق آسودگی و راحتی بیشتر خود و خانواده شان دست به این اقدام مهیج بزنند. بی شک زندگی در ویلای هوشمند می توان ارمغان ساز راحتی و آسایش و صد البته آرامش خیال شما باشد.

عصر جدید انسان ها را موجوداتی خودخواه می داند. موجوداتی که تمام منابع محدود را در اختیار گرفته اند و با تصاحب این منابع در حال سوق دادن طبیعت رو به سمت زوال هستند. هوشمند سازی ویلا اما راهکاری ست که می توان به کمک آن خط بطلان بر این عقیده کشید. چرا که یکی از فواید هوشمند سازی ویلا صرفه جویی در مصرف انرژی و بهینه سازی مصرف منابع است. به کمک هوشمند سازی ویلا می توان میزان مصرف برق، گاز، آب و انرژی های محدود طبیعت را کاهش داد و سعی در بهینه سازی مصرف منابع نمود. این موضوع کاهش هزینه ها را نیز در پی دارد.

امنیت ویلا مزیت مهم دیگری است. در صورت حضور افراد غریبه سنسورهای دزدگیر سریعا آژیر خطر می دهند و شما را مطلع خواهند ساخت. تردد افراد ویلا تنها با سیستم های هوشمند کنترل تردد مانند اثر انگشت و تشخیص چهره صورت می پذیرد بنابراین افراد متفرقه به هیچ طریقی نمی توانند وارد ویلای شما شوند.

شما می توانید از سیستم های نظارتی دوربین های مدار بسته استفاده کنید و نظارت دائمی روی بخش های مختلف ویلا داشته باشید. حتی می توانید به محض به صدا در آمدن زنگ آیفون تصویر فرد پشت در را روی گوشی خود مشاهده کنید و از طریق گوش همراه درب را برای او باز کنید.

از دیگر فواید هوشمند سازی ویلا می توان به زیباسازی ویلا و از بین بردن سیم کشی ها و تجهیزات اضافه اشاره کرد. یک ویلای هوشمند بی شک دارای ظاهری شیک، زیبا و چشم نواز می باشد. شما می توانید با هوشمند سازی ویلای خود قدمی مثبت در راستای لاکچری سازی ویلا و افزایش ارزش آن بردارید. بنابراین هوشمند سازی ویلا را می توان همچنین راهی برای ارزش گذاری بیشتر ویلا در زمان فروش دانست.

کنترل تمام تجهیزات هوشمند ویلا از راه دور، عدم نیاز به حضور فیزیکی در ویلا برای کنترل تجهیزات، کاهش هزینه های مصرف انرژی، نظارت و مدیریت ساده ویلاهای بزرگ، تجربه یک زندگی هیجان انگیز با سبکی نوین، کاهش میزان استهلاک تجهیزات ویلا و ارمغان آمدن راحتی و آسایش بیشتر همگی از فواید هوشمند سازی ویلا هستند.

مجموعه ام اچ کنترل به عنوان یکی از قوی ترین مجموعه هایی که در حوزه هوشمند سازی ویلا خدمات ارزنده ای به ارمغان آورده آماده ارائه بهترین راهکارهای تخصصی در این زمینه به شما عزیزان می باشد. گرد هم آمدن دانش و تخصص کارشناسان ام اچ کنترل و بهره گیری از نوین ترین تکنولوژی های روز جهان دست به دست هم داده تا ایده های این تیم حرفه ای راهگشای شما برای خلق یک زندگی آسوده مطابق با بالاترین استانداردهای جهانی باشد.

اولین و بزرگترین طراح و تولید کننده سیستم های هوشمند ِ ساختمان

بیایید فردا را اختراع کنیم نه اینکه نگران اتفاقات دیروز باشیم. “استیوجابز”