جستجو
بنیانگذار خانه هوشمند یا هوشمند سازی ساختمان؟
بنیانگذار و بزرگترین شرکت هوشمند سازی در ایران را می شناسید؟انسان از بدو ورود بر این کره خاکی رویای کنترل کردن را در سر پروراند. کنترل ماه و خورشــید، کنترل باد و باران، گل ها و باروری، صلح و جنگ. علــم بشـــر این رویا را محقق ساخت. در خانه هوشمند با قدرت افسانه ای زندگی کنید، با یک کلید ساده در گوشی هوشمندتان روشنایی هارا کنترل کنید، موسیقی پخش کنید، خانه را سرد و گرم کنید، شومینه یا اجاق ها را کنـترل کنید ویا پــرده ها را باز و بسته کنید دمای آب را کنتـرل کنید و به کمـک بسیاری دیگر از آپشن ها حس زنـده بودن را در قلــب خانه خود افزایش دهید.
خانه هوشمند ام اچ کنترل

برای آشنایی با خانه هوشمند با کارشناسان مابه صورت رایگان در ارتباط باشید09104321051

برای آشنایی بیشتر به مجموعه ما سر بزنید


09104321051
09104321052
09104321056
09104321058

محافظ همیشگی شما

امنیت و در امان ماندن از خطرات، دغدغه ی همیشگی بشر بوده و هست. خانه هوشمند همچون محافظی دائمی از مال و جان ساکنین خانه در برابر خطرات خارجی و احتمالی محافظت می کند. خطراتی همچون سرقت، آتش سوزی، نشت گاز و بسیاری دیگر از تهدیدات…سیستم امنیتی با امکان تحلیل رفتاری شما نسبت به سیستم های امنیتی پیشین بسیار قابل اعتماد تر بوده و درصد خطای کمتری دارد. رسالت سیستم های هوشمند، افزایش سهولت و کاهش دغدغه های شماست.

خانه هوشمند خانه سبز

یکی از دلایل اولیه ی به وجود آمدن سیستم های هوشمند، بهینه سازی مصرف انرژی و کاهش هزینه ها و حفاظت از خانه همیشگی انسان ها یعنی سیاره زمین بوده است. با محول کردن بخش بزرگی از کارهایی که به صـورت روزمـره انجــام می دهیم به ماشین ها و سیستم های هوشمند، کاهش 40% در مصرف انرژی را تجربه خواهیم کرد. “تغییرات کوچک، اتفاقات بزرگ”

وقتشه کنترل همه چیز و دست بگیری

وقتشه کنترل همه چیز و دست بگیری

وقتشه کنترل همه چیز و دست بگیری

وقتشه کنترل همه چیز و دست بگیری
اولین و بزرگترین طراح و تولید کننده سیستم های هوشمند ِ ساختمان

بیایید فردا را اختراع کنیم نه اینکه نگران اتفاقات دیروز باشیم. “استیوجابز”