جستجو
تلفن کنترل هوشمند ام اچ

تلفن کنترل هوشمند ام اچ چیست؟

امروزه جهان با یک عطش سیری ناپذیر به سمت هوشمند سازی حرکت می کند! هوشمند سازی شبکه های قدرت، هوشمند سازی ساختمان ها، هوشمند سازی حفاظت ها و………..عباراتی است که این روزها آن ها را زیاد می شنویم. چرا که این کار روند مدیریت ها را اصولی تر، آسان تر و سریع تر می کند. ورود هوشمند سازی به ساختمان ها تحول شگرفی ایجاد کرد. شاید تا همین چند سال پیش کنترل از راه دور تجهیزات

خانه غیر قابل باور بود، منتها امروز با استفاده از یک گوشی تلفن، وسایل برقی خانه هوشمند تحت فرمان کاربر هستند. با هوشمند سازی ساختمان BMS))  می‌توان از هر مسافتی یک خانه هوشمند را مدیریت کرد.  این کار منجر به مدیریت مصرف انرژی و افزایش رفاه کاربران یک خانه هوشمند می شود.

 

رابط های کاربری مختلفی برای کنترل از راه دور یک خانه هوشمند با استفاده از  انواع پروتکل های ارتباطی وجود دارد که مهمترین آن ها عبارت است از:

  • استفاده از ریموت کنترل
  • استفاده از یک اپلیکیشن در گوشی موبایل
  • استفاده از یک نرم افزار در کامپیوتر
  • استفاده از ارسال پیامک با گوشی موبایل
  • استفاده از تلفن ثابت

در این مقاله قابلیت کنترل از راه دور خانه هوشمند طراحی شده توسط شرکت هوشمند سازی ام اچ(MH BMS) با تلفن ثابت را معرفی خواهیم کرد.

چرا کنترل خانه هوشمند با تلفن ثابت مهم است؟

شاید این سوال برای شما مطرح شود که با وجود گوشی های هوشمند چه نیازی به کنترل خانه هوشمند ام  اچ با خط تلفن ثابت است!؟ فرض کنید مادر پیری استفاده از گوشی هوشمند را بلد نیست! یا بچه های کوچکی را تصور کنید که والدینشان اجازه دسترسی به گوشی های هوشمند را به آنها نمی دهند! اصلا امکان دارد ما خودمان جایی باشیم که به گوشی همراه خودمان دسترسی نداریم! ما معتقدیم  مزیت اصلی خانه هوشمند ام اچ در ساده بودن آن برای کاربر است، به نحوی که هر فردی با هر سطحی از تحصیلات و سن به سادگی بتواند از آن استفاده کند.

 

چگونه با تلفن ثابت خانه هوشمند ام اچ را کنترل کنیم؟

در خانه هوشمند ام  اچ می توانید همه تجهیزات را علاوه بر ریموت کنترل یا گوشی های هوشمند، توسط تلفن ثابت هم کنترل کنید. برای اینکار ابتدا باید به وسیله صفحه لمسی برای هر یک از مصرف کننده ها یا سناریوهای روشنایی، یک عدد اختصاصی تعیین کنید. سپس کافی است با وارد کردن کد 159* وارد سیستم کنترل تلفنی شوید. سایر مراحل به سادگی بصورت شفاهی توسط خود سیستم به شما آموزش داده می شود. همچنین سیستم تلفن کنترل ام اچ  قادر است به صورت گویا شما را برای استفاده از سایر قابلیت های خانه هوشمند ام اچ مثل گزارش گیری از وضعیت مصرف کننده ها راهنمایی کند.

در خانه هوشمند ام اچ تجهیزات چگونه روشن و خاموش می شود؟

تلفن کنترل هوشمند ام اچ به گونه ای طراحی شده است که همه افراد در هر سنی و  با هر سطح تحصیلات از  کار با آن لذت ببرند. فرایند روشن و خاموش کردن تجهیزات برقی و سیستم روشنایی در خانه هوشمند ام اچ با استفاده از تلفن ثابت خیلی ساده است. کافی است سه مرحله زیر را گام به گام طی کنید.

  • کلید 159* را توسط گوشی تلفن ثابت شماره گیری کنید تا وارد سیستم کنترل تلفنی شوید.
  • برای روشن کردن یک مصرف کننده کافی است پس از وارد کردن شماره اختصاصی آن، کلید *  را فشار دهید.
  • برای خاموش کردن یک مصرف کننده کافی است پس از وارد کردن شماره اختصاصی آن،  کلید # فشار دهید. به همین سادگی!

آیا کنترل خانه هوشمند ام اچ از خارج از منزل هم ممکن است؟

ام اچ کنترل به شما این امکان را می دهد که از هر کجای دنیا و در هر ساعت از شبانه روز، کنترل خانه خود را در اختیار داشته باشید. همه امکاناتی که توسط تلفن ثابت از داخل منزل در اختیار شما است، با تماس تلفنی از خارج منزل نیز برای شما فراهم است. در صورت عدم حضور در خانه چنانچه با شماره ثابت منزل خود تماس بگیرید، تلفن کنترل هوشمند ام اچ آن را پاسخ می دهد. سپس شما می توانید پس از وارد کردن رمز عبور وارد سیستم شده و فرمان های مورد نیاز را صادر کنید.

کاربرد تلفن کنترل هوشمند ام اچ چیست؟

فرض کنید در مسافرت هستید و می خواهید به گل های باغچه تان آب دهید! پرده ها را صبح ها برای تابیدن آفتاب به گلدان ها کنار بزنید و شب ها ببندید! سیستم حفاظتی خانه تان را بررسی کنید! تصمیم گرفتید کمی بیشتر در سفر بمانید و می فهمید سیستم های گرمایشی یا سرمایشی خانه روشن  مانده اند!  یا نه می خواهید به خانه تان برگردید و تصور روبرو شدن با یک خانه سرد در زمستان یا گرم در تابستان حسابی آزارتان می دهد! نکند یادتان رفته که شیر گاز را باز گذاشته اید و کلی استرس بکشید! تجربه این را داشته اید که یکی از اعضای خانواده قبل از شما به خانه برسد و پشت در بماند! اخ چه می شد کسی در خانه بود و  زیر گاز یا پلوپز را روشن می کرد تا شام موقع رسیدن ما به خانه آماده می شد!

همه ما حداقل برخی از این تجارب آزاردهنده را داشته ایم. با استفاده از خانه هوشمند ام اچ می توانید به سادگی همه این مشکلات را حل کنید  و از کسب امنیت فکری، رفاه و آرامش لذت ببرید. به طور کلی استفاده از تلفن کنترل هوشمند ام اچ مزایای زیر را دارد:

  • با کنترل هوشمند وسایل برقی خصوصا تجهیزات سرمایشی و گرمایشی مصرف انرژی مدیریت می شود.
  • هزینه های انرژی با مدیریت مصرف انرژی کاهش می یابد.
  • کودکان و سالمندان به سادگی می توانند از آن استفاده کنند.
  • امکان کنترل همه تجهیزات برقی و سیستم روشنایی خانه از خارج از منزل به سهولت مهیا است.
  • امنیت و آسایش فوق العاده برای ساکنان خانه هوشمند ام اچ کنترل فراهم است.
  • هزینه نصب و راه اندازی خانه هوشمند ام اچ پایین است.
  • با امکان کنترل از راه دور خانه هوشمند ام اچ حفاظت و امنیت بالایی ایجاد می شود.
  • همه کارهای ضروری منزل مثل روشن کردن پلوپز یا سیستم گرمایشی را می توان در زمان دلخواه از بیرون از منزل انجام داد.
  • امکان اطمینان از خاموش بودن سیستم های روشنایی، سرمایشی و گرمایشی یا قفل بودن درب منزل موقع عدم حضور در خانه هوشمند ام اچ  فراهم است.

چرا خانه هوشمند MH BMS بهترین انتخاب است؟

خانه هوشمند MH BMS علاوه بر همه مزیت های یک خانه هوشمند عادی ویژگی های منحصر به فردی ارائه می دهد که ایده و تجربه های آن را طی سالیان طولانی (از سال 1376) در حین اجرای پروژه های مختلف به دست آورده . فراموش نکنیم تجربه واقعی فقط با صرف زمان و کار عملی فراهم می شود یقین داریم پس از استفاده از  سیستم هوشمند ام اچ کنترل تمایز و برجستگی ما را تایید خواهید کرد. خانه هوشمند ام اچ فقط یک خانه نیست، بلکه یکی از اعضای صمیمی خانواده شما است که  همیشه و در هر لحظه آماده خدمتگزاری است. پیشنهاد می کنیم همین امروز این عضو جدید و دوست داشتنی را به سایر اعضای خانواده تان هم معرفی کنید.

نکته قابل توجه :

قابلیت تلفن کنترل هوشمند ام اچ فقط در مدل LB500  ارائه می شود. لطفا در هنگام سفارش محصول به این نکته توجه فرمائید.

خانه هوشمند ام اچ کنترل با داشتن کادر متخصص و گروه R&D حرفه ای در تولید مدارات الکترونیک و همچنین تولید نرم افزار و اپلیکیشن های موبایلی بعنوان اولین و بزرگترین تولید کننده سیستم های BMS ماژولار در دنیا، با ایده های متفاوت و رویکردی دانش محور، در خدمت صنعت ساختمان کشور میباشد.

برای کسب اطلاعات بیشتر در خصوص محصولات ارائه شده در سایت و یا هر محصول مورد نظر خود در هوشمند سازی، با ما تماس حاصل فرمائید و یا مارا در شبکه های اجتماعی دنبال کنید.

ثبت ديدگاه

خانه هوشمند ام اچ  کنترل، شرکت فعال در حوزه هوشمند سازی ساختمان است. انجام صفر تا صد هوشمند سازی،  فروش تجهیزات هوشمند و آموزش از فعالیت های این شرکت بزرگ و بنیانگذار هوشمندسازی در ایران می باشد.

کرج، سه راه گوهردشت، بین یاسر سوم و چهارم، خانه هوشمند ام اچ

خانه هوشمند ام اچ  کنترل، شرکت فعال در حوزه هوشمند سازی ساختمان است. انجام صفر تا صد هوشمند سازی،  فروش تجهیزات هوشمند و آموزش از فعالیت های این شرکت بزرگ و بنیانگذار هوشمندسازی در ایران می باشد.

کرج، سه راه گوهردشت، بین یاسر سوم و چهارم، خانه هوشمند ام اچ

اولین و بزرگترین طراح و تولید کننده سیستم های هوشمند ِ ساختمان

بیایید فردا را اختراع کنیم نه اینکه نگران اتفاقات دیروز باشیم. “استیوجابز”