نمونه کار هوشمند سازی ساختمان BMS

خانه هوشمند مهر شهـــــر

طراح و مجری هوشمند سازی ، صنایع هوشمند ام اچ

آپشن های هوشمند:

  • کنترل روشنایی محوطه
  • سیستم های صوتی
  • قطع کن برقی گاز
  • سیستم امنیتی هوشمند 
  • موتوخانه هوشمند
  •  و …
در ادامه ببینید:∇

امکانات این خانه هوشمند ایرانی :

ساختمان هوشمند فوق که یکی از طراحی های مهندس فرزاد دلیری در مهرشهر کرج است دزدگیرهوشمند دارای زون های متعدد جهت پوشش تمام فضاها، آبیاری هوشمند جهت کنترل آبیاری محوطه و گلدانها، روشنایی اتوماتیک در تمام ساختمان، سناریو روشنایی هوشمند متناسب با نور محیط و قابلیت تشخیص شب و روز و حضور یا عدم حضور افراد، تهویه هوشمند استخر، کنترل هوشمند فنکویل، کنترل هوشمند گرمایش از کف، سیستم صوتی هوشمند برای فضاهای داخلی و استخر دارای قابلیت پخش اتوماتیک موزیک با حضور افراد، سیستم سیرکوله هوشمند هوا بین طبقه همکف و طبقه دوم به جهت جلوگیری از انباشتگی گرما در قسمت بالای وید(void)، کنترل هوشمند تمام ساختمان بوسیله موبایل از داخل و خارج از منزل، استفاده از شستی های فرمان جهت توزیع کنترل در تمام ساختمان، پرده برقی هوشمند تحت کنترل مرکزی بر اساس سناریو های مختلف و دارای زمانبندی برای باز و بسته شدن، امکان کنترل دستی پرده های هوشمند در زمان قطع برق، کنترل هوشمند اگزاست فن های مرکزی براساس حضور یا عدم حضور افراد در سرویس های بهداشتی، کنترل هوشمند تمام دربهای اصلی نفر رو و پارکینگ و کرکره، کنترل تردد توسط کاست هوشمند ، کنترل آبنمای هوشمند و فواره هوشمند توسط سیستم مرکزی و موبایل، مانیتورهای لمسی هوشمند ضدضربه، کنترل شیشه های مات شو بین استخر و ساختمان، طراحی توزیع برق بر اساس ژنراتور برق اضطراری با امکان استارت هوشمند اتوماتیک، فراخوان آسانسور هوشمند با باز شدن درب کنترلی و درب نفررو.

 

شرح پروژه:
کنترل یکپارچه تمام ساختمان بویسله مانیتورهای هوشمند

تذکر این نکته لازم است که منظور از مانیتور هوشمند، مانیتور کنترل سیستم هوشمند است و کلمه مانیتور هوشمند یک غلط مصطلح است و برای سادگی ما هم از همین کلمه استفاده می کنیم . هر مانیتور هوشمند در این پروژه دسترسی به تمام ساختمان را دارد و میتوان بوسیله آن تمام تجهیزات خانه هوشمند را تحت کنترل داشت. اعم از موضوعات ایمنی امنیتی مثل دزدگیر، اعلام حریق، اعلام نشت گاز یا روشنایی ها ، سناریوهای خانه هوشمند، کنترل آبیاری و تمام موضوعاتی که در قسمت قبل اشاده شد.

 از نکات جالب توجه در خصوص مانیتورهای هوشمند سری LB500 میتوان به مقاومت بسیار خوب در برابر ضربه اشاره کرد. در حدی که میتوان گفت این مانیتور به نوعی ضد ضربه است و در اثر ضرباتی مثل توپ بازی بچه ها و یا توپ تنیس هیچ آسیبی به آن وارد نمی شود. پورت های LAN و RS485  و تغذیه 12V  در قسمت پشتی مانیتور مشاهده میشود. سایز 7”  تمام رنگی و تاچ ضربه ای از مشخصات این مانیتور است. طول عمر بسیار بالا و مقاومت در برابر رطوبت از دیگر ویژگی های این مانیتور هوشمند است.

مانیتور خانه هوشمند سری lb500

طراحی گرافیکی آن با نرم افزار اختصاصی صورت میگیرد و قابلیت برنامه نویسی بر روی پردازشگر داخلی را دارد.امکان اتصال آن به انواع  PLCهای استاندارد دنیا وجود دارد و جزو برندهای شناخته شده در بین صنایع اتوماسیون مطرح دنیا است.

حالت STAND BY  جهت افزایش طول عمر مانیتور و البته قابلیت SCREEN SARVER  در صورت درخواست مشتری را دارد که به سادگی با یک برنامه نویسی قابل انجام است

خانه هوشمند ام اچ مدل LB500 یکی از قویترین و قدیمی ترین برندهای خانه هوشمند است که با ترکیب قدرت تجهیزات صنعتی و ظرافت قابلیت های لاکچری بوجود آمد و جزو محصولات پر آوازه شرکت خانه هوشمند ام اچ کنترل میباشد. علیرغم ارتقاء باورنکردنی بسیاری از قابلیت های خانه هوشمند در سری LB600  و استفاده از مانیتورهای هوشمند خازنی در این محصول، هنوز هم بسیاری از مشتریها از استحکام و طول عمر بالای محصولات سری LB500 به طرز فوق العاده ای حمایت میکنند و در واقع تعداد کسیری از مشتریان شرکت خانه هوشمند ام اچ جزو هواداران تمام عیار سری LB500  هستند. محصولی با برنامه نویسی اختصاصی برای هر پروژه و مخصوص کسانی که از طول عمر و قدرت و استحکام محصولات خانه هوشمند ام اچ لذت می برند.

پروژه خانه هوشمند مهرشهر

طراح معمار: مهندس فرزاد دلیری

طراح خانه هوشمند : شرکت خانه هوشمند ام اچ کنترل (مهندس مهدی همایون)در این کلیپ یک خانه هوشمند ایرانی از محصولات شرکت خانه هوشمند ام اچ کنترل را ببینید . پروژه ای بسیار دقیق با تجهیزات هوشمند فوق العاده

اولین و بزرگترین طراح و تولید کننده سیستم های هوشمند ِ ساختمان

بیایید فردا را اختراع کنیم نه اینکه نگران اتفاقات دیروز باشیم. “استیوجابز”