جستجو

آشنایی با انواع اسپیکرهای هوشمند موضوعی است که سبب شده اسپیکرهای هوشمند را به عنوان یکی از هیجان انگیزترین امکانات خانه های هوشمند دانست. امکاناتی نظیر دستیار مجازی، فرمان صوتی و پخش موزیک دلخواه شما به کمک اسپیکرهای هوشمند صورت می پذیرد. 

شما می توانید از اسپیکر هوشمند برای اعلام شرایط آب و هوایی، اعلام میزان دمای خانه، اعلام میزان رطوبت و اعلام ترددهای صورت گرفته کمک بگیرید و یا دستورات صوتی خود مبنی بر باز و بسته شدن کرکره، برقراری تماس، تنظیم میزان روشنایی، روشن شدن ماشین لباسشویی و تلویزیون و تغییر سناریو را به اسپیکر هوشمند بدهید. 

 

در این مطلب قصد داریم موضوع آشنایی با انواع اسپیکرهای هوشمند را برای شما بیان کنیم. تا انتها با ام اچ کنترل همراه باشید.

جهت دریافت خدمات هوشمند سازی ویلا در رویان توسط تیم حرفه ای ام اچ کنترل با شماره های سایت تماس بگیرید یا برای ما در واتس پیام خود را ارسال کنید.

آشنایی با انواع اسپیکرهای هوشمند مدل Amazon Echo

همانطور که می دانید با پیشرفت در علم تکنولوژی شاهد انواع مختلفی از اسپیکرهای هوشمند هستیم که اگر به محصولات دیجیتالی علاقه دارید، بهتر است در مورد آشنایی با انواع اسپیکرهای هوشمند اطلاعات بیشتری کسب کنید. 

اگر قصد دارید در خرید اسپیکر هوشمند دست روی یکی از بهترین برندهای شناخته شده بازار بگذارید، ما به شما برند آمازون را پیشنهاد می کنیم. آمازون اکو از بهترین اسپیکرهای بازار است. این برند با عرضه اسپیکرهای هوشمند تصویری جای هیچ گونه عرض اندامی برای برندهای ناشناخته باقی نگذاشته است.

Echo Show 5 و Echo Show 8 جزو بهترین اسپیکرهای تصویری آمازون هستند که با نمایشگر با کیفیت عرضه می شوند. این اسپیکر دارای بلندگوهای 360 درجه می باشد و از قابلیت صدای دالبی بهره مند است. این اسپیکر به عنوان اولین مورد برای آشنایی با انواع اسپیکرهای هوشمند به حساب می آید.

Amazon Echo Dot 4th Generation مورد دوم در موضوع آشنایی با انواع اسپیکرهای هوشمند است از بهترین بلندگوهای آمازون به حساب می آید که دارای صدایی بسیار غنی بوده و طراحی شیکی دارد. با این حال از JBL Connect پشتیبانی نمی کند. 

الکسا در این بلندگو بسیار سریع تر از قبل به فرمان های شما پاسخ می دهد. ارتقای کیفیت صدا را در این بلندگو می توان نسبت به بلندگوهای نسل اول آمازون مشاهده کرد.

جهت دریافت خدمات هوشمند سازی ویلا در بابلسر توسط تیم حرفه ای ام اچ کنترل با شماره های سایت تماس بگیرید یا برای ما در واتس پیام خود را ارسال کنید.

Amazon Echo Show 10 3rd Generation نیز از بهترین های آمازون است که دارای نمایشگر 10 اینچی با رزولوشن Full HD و دوربین 13 مگاپیکسلی بوده و از امنیت بالایی برخوردار است. 

برای تغییر زاویه اسپیکر و مشاهده تصویر دوربین روی گوشی همراه تان کافیست انگشت تان را روی صفحه گوشی حرکت دهید تا بلندگو به اطراف بچرخد و مطابق میل شما روی یک نقطه زوم کند. موارد ذکر شده می تواند اطلاعات مفیدی را به شما در مورد آشنایی با انواع اسپیکرهای هوشمند دهد.

 

اسپیکر هوشمند Google Nest Audio

اسپیکر بعدی که می توان در دسته آشنایی با انواع اسپیکرهای هوشمند طبقه بندی کرد، اسپیکر هوشمند Google Nest Audio است. این اسپیکر هوشمند فرمان های صوتی شما را در کسری از ثانیه اجرا می کند. 

کافی است شرایط آب و هوایی را از اسپیکر بپرسید یا فرمان روشن شدن تلویزیون و باز شدن پرده های کرکره ای را به آن بدهید. اتصال به لوازم خانگی هوشمند اعم از یخچال هوشمند، تلویزیون هوشمند، ماشین لباسشویی و ماشین ظرفشویی هوشمند و قهوه ساز هوشمند از قابلیت های این اسپیکر است.

اسپیکر هوشمند گوگل در آن واحد از چند کاربر پشتیبانی می کند. گوگل برای کاربرانی که مایل به خرید اسپیکر هوشمند اما جمع و جور و کوچک هستند Google Nest Mini را عرضه نموده است.

اسپیکر هوشمند Apple Home Pad

به نظر شما گرانترین اسپیکری که می توان به عنوان آشنایی با انواع اسپیکرهای هوشمند در نظر گرفت کدام است؟ اسپیکر هوشمند Apple Home Pad است که این اسپیکر هوشمند لقب گرانترین اسپیکر هوشمند بازار را یدک می کشد. 

عاشقان برند اپل بدون شک این اسپیکر را انتخاب خواهند کرد. دستیار مجازی Siri این امکان را فراهم نموده تا از این اسپیکر برای اجرای فرمان های صوتی، اعلام شرایط آب و هوایی، پخش زنده تماس ها و پخش موزیک در خانه استفاده کنید. بهره مندی از هوش مصنوعی در اسپیکر هوم پاد اپل موجب شده تا پخش صدا متناسب با شرایط محیط صورت پذیرد.

جهت دریافت خدمات هوشمند سازی ویلا در رامسر توسط تیم حرفه ای ام اچ کنترل با شماره های سایت تماس بگیرید یا برای ما در واتس پیام خود را ارسال کنید.

برند اپل نیز با عرضه اپل هوم پاد مینی سعی کرده تا اسپیکر هوشمند کوچک و کاربردی را در اختیار کاربران قرار دهد. این اسپیکر دارای صدایی کاملا واضح می باشد با این حال از برخی سرویس ها و دستگاه ها پشتیبانی نمی کند. 

اما کافی است به سیری فرمان بدهید تا در طرفه العینی دستور شما اجرا شود. اگر از سیری بخواهید موزیک دلخواه تان را پخش کند، بلندگو به طور خودکار آهنگی که به تعداد دفعات زیادی به آن گوش داده اید را اجرا می کند.

موارد ذکر شده علاوه بر آشنایی با انواع اسپیکرهای هوشمند سبب شده است که با کاربردهای انوع اسپیکرها نز آشنا شوید.

اسپیکر هوشمند شیائومی

آشنایی با انواع اسپیکرهای هوشمند به شما کمک می کند که بتوانید به صرفه ترین محصول اسپیکر را بشناسید. به همین دلیل اسپیکر هوشمند شیائومی از خوش قیمت ترین و با کیفیت ترین اسپیکرهای معروف بازار است. قابلیت پخش صدای فراگیر و بهره مندی از صفحه نمایش از ویژگی های مطلوب این اسپیکر هوشمند می باشد.

اسپیکر هوشمند با قابلیت پشتیبانی از زبان فارسی

یکی از بزرگترین معضلات اسپیکرهای هوشمند برای جامعه فارسی زبان عدم پشتیبانی این اسپیکرها از زبان فارسی است. از این رو برندهای ایرانی در صدد تولید اسپیکر هوشمند با قابلیت پشتیبانی از زبان فارسی برآمده اند که نتیجه این تلاش ها به تولید اسپیکر هوشمند آریو و اسپیکر هوشمند رایمون منجر شده است.

آشنایی با انواع اسپیکرهای هوشمند و عملکرد آن

اسپیکر هوشمند هم به سوالات شما پاسخ می دهد و هم فرمان های شما را اجرا می کند. کافی است به اسپیکر هوشمند خانه تان دستور آماده شدن قهوه را بدهید تا یک قهوه فوری ظرف ده دقیقه برای شما آماده شود. 

جهت دریافت خدمات هوشمند سازی منزل در تهران توسط تیم حرفه ای ام اچ کنترل با شماره های سایت تماس بگیرید یا برای ما در واتس پیام خود را ارسال کنید.

این اسپیکرها به اینترنت وصل می شوند و با سیستم های امنیتی، سیستم های روشنایی، تنظیم دما، ترموستات و سیستم اعلام حریق و آبیاری گیاهان یکپارچه می شوند. هوش مصنوعی دستیار مجازی و ضد هک بودن اسپیکر هوشمند دو ویژگی مهم آن است.

ثبت ديدگاه

خانه هوشمند ام اچ  کنترل، شرکت فعال در حوزه هوشمند سازی ساختمان است. انجام صفر تا صد هوشمند سازی،  فروش تجهیزات هوشمند و آموزش از فعالیت های این شرکت بزرگ و بنیانگذار هوشمندسازی در ایران می باشد.

سکه ای

کرج، سه راه گوهردشت، بین یاسر سوم و چهارم، خانه هوشمند ام اچ

خانه هوشمند ام اچ  کنترل، شرکت فعال در حوزه هوشمند سازی ساختمان است. انجام صفر تا صد هوشمند سازی،  فروش تجهیزات هوشمند و آموزش از فعالیت های این شرکت بزرگ و بنیانگذار هوشمندسازی در ایران می باشد.

کرج، سه راه گوهردشت، بین یاسر سوم و چهارم، خانه هوشمند ام اچ

سکه ای

logo

اولین و بزرگترین طراح و تولید کننده سیستم های هوشمند ِ ساختمان

بیایید فردا را اختراع کنیم نه اینکه نگران اتفاقات دیروز باشیم. “استیوجابز”