جستجو

هوشمند سازی منزل در تهران، خانه هوشمند استان تهران

زندگی در کلان شهرها به خودی خود فشار و استرس زیادی را به انسان ها وارد می کند. زندگی در حجم وسیعی از دود، آلودگی و صداهای مزاحم بی شک آرامش اعصاب را از شما خواهد گرفت. به همین دلیل اغلب افراد تمایل دارند تا آرامش را به طور کامل در خانه خود حاکم سازند. مطمئنا شما هم اگر در کلان شهری مانند تهران زندگی می کنید تمایل دارید تا بعد از اتمام روز کاری و بازگشت به خانه شرایط برای استراحت و تمدد اعصاب شما مهیا باشد. هوشمند سازی منزل در تهران به افراد کمک می کند تا طعم یک زندگی آرام و بی دغدغه را بچشند.

جهت دریافت خدمات هوشمند سازی خانه توسط تیم حرفه ای ام اچ کنترل با شماره های سایت تماس بگیرید یا برای ما در واتس پیام خود را ارسال کنید.

شرکت هوشمند سازی ساختمان در تهران

اهمیت هوشمند سازی منزل در تهران چیست؟

با هوشمند سازی منزل در تهران می توان ایمنی و امنیت خانه را زمانی که در محیط خانه حضور ندارید تامین کنید. بی شک مسافت های طولانی در تهران این فرصت را به شما نخواهد داد تا در طول روز چند بار به منزل سر بزنید. بنابراین اگر کودک خردسال و حیوان خانگی در منزل نگهداری می کنید و یا دائم نگران ایمنی منزل خود زمانی که حضور فیزیکی در آن ندارید هستید می توانید با هوشمند سازی منزل در تهران از شر این نگرانی ها رهایی پیدا کنید.

جهت دریافت خدمات هوشمند سازی ساختمان توسط تیم حرفه ای ام اچ کنترل با شماره های سایت تماس بگیرید یا برای ما در واتس پیام خود را ارسال کنید.

 پروژه هوشمند سازی الهیه نمونه پروژه هوشمند سازی ساختمان

تجهیزات هوشمند سازی در تهران

هوشمند سازی منزل در تهران به شما این امکان را می دهد تا بتوانید در زمان عدم حضور در منزل سیستم های الکتریکی، سیستم های گرمایشی سرمایشی، سیستم های ایمنی، لوازم خانگی، تجهیزات آشپزخانه، دوربین های مدار بسته و تردد و رفت و آمدها را به کمک گوشی همراه خود چک کنید و آن ها را تحت نظر داشته باشید.

هوشمند سازی منزل در تهران چگونه است؟

هوشمند سازی منزل در تهران از طریق BMS یا سیستم مدیریت هوشمند صورت می پذیرد که متفاوت از اتوماسیون خانگی است. بنابراین تمامی تجهیزات و سیستم ها به طور یکپارچه با هم کار می کنند. از فناوری ها و پروتکل های مختلفی برای هوشمند سازی منزل در تهران استفاده می شود. استفاده از فناوری های وایفای و بلوتوث جزو محبوب ترین و البته شیک ترین فناوری های هوشمند سازی منزل در تهران است. چرا که در آن ها خبری از سیم کشی نیست. هوشمند سازی منزل در تهران به این شیوه به کمک امواج وایفای صورت می پذیرد.

جهت دریافت خدمات هوشمند سازی آپارتمان توسط تیم حرفه ای ام اچ کنترل با شماره های سایت تماس بگیرید یا برای ما در واتس پیام خود را ارسال کنید.

امکان طراحی سناریو برای خانه هوشمند در تهران وجود دارد. به عنوان مثال می توانید زمان هایی که مهمان دارید سناریوی مهمان را فعال کنید و یا در زمان خواب به هنگام شب سناریوی خواب را فعال نمایید. تمامی سیستم های تهویه، روشنایی، تنظیم دمای خودکار، سیستم های سرمایشی گرمایشی و سیستم های صوتی تصویری مطابق با سناریوی مورد نظر عمل می کنند.

چرا هوشمند سازی منزل در تهران

چرا هوشمندسازی منزل در تهران

هوشمند سازی منزل در تهران می تواند مزایای زیادی داشته باشد. یکی از مشکلات این روزهای استان تهران کم آبی است. به کمک هوشمندسازی منزل می توان سیستم های هوشمند جهت آبیاری گیاهان نصب نمود و از شیرآلات هوشمند در آشپزخانه و سرویس های بهداشتی استفاده نمود. جلوگیری از هدر رفت بی رویه آب نتیجه هوشمند سازی منزل در تهران است.

جهت دریافت خدمات هوشمند سازی استخر توسط تیم حرفه ای ام اچ کنترل با شماره های سایت تماس بگیرید یا برای ما در واتس پیام خود را ارسال کنید.

این موضوع نه تنها در مورد آب بلکه در مورد انرژی برق نیز وجود دارد. اجرای سیستم های روشنایی هوشمند در خانه به همراه نصب پرده های کرکره ای هوشمند منجر به بهینه سازی روشنایی و استفاده کارآمد از روشنایی سیستم های الکتریکی می شود. سیستم های روشنایی دارای سنسور هستند و به محض ورود و خروج شما به اتاق روشن و خاموش می شوند.

هوشمند سازی منزل در تهران کمک می کند تا امنیت خانه خود را بالا ببرید. استفاده از آیفون هوشمند، سیستم ورود و خروج هوشمند که با اثر انگشت و تشخیص چهره کار می کند، استفاده از دزدگیر هوشمند، آژیر هوشمند و چشمی هوشمند و درب پارکینگ هوشمند نیز منجر به بالا رفتن امنیت و جلوگیری از ورود افراد متفرقه می شود.

هوشمند سازی منزل در تهران کمک می کند تا نظارت دقیقی روی تجهیزات منزل داشته باشید و چنانچه به دلیل دور بودن مسافت ها امکان سر زدن به منزل را در طول روز نداشتید از طریق گوشی همراه خود دوربین های مدار بسته را چک کنید و یا سیستم های روشنایی، سیستم های تهویه و لوازم آشپزخانه را کنترل نمایید. همچنین اگر حیوان خانگی تان در منزل تنهاست می توانید غذای او را به موقع دهید.

جهت دریافت خدمات هوشمند سازی پارکینگ توسط تیم حرفه ای ام اچ کنترل با شماره های سایت تماس بگیرید یا برای ما در واتس پیام خود را ارسال کنید.

هوشمند سازی منزل در تهران منجر به خلق رفاه و آسایش خواهد شد و از فرسودگی و استهلاک تجهیزات جلوگیری می کند. شما می توانید زمان ورود و خروج کودکان تان را کنترل کنید، سناریوهای مختلف مانند سناریوی مهمان، سناریوی بیداری و سناریوی خواب تعریف کنید، خانه ای لوکس داشته باشید و ارزش اقتصادی خانه تان را افزایش دهید.

روش های هوشمند سازی منزل در تهران

هوشمند سازی منزل در تهران :
به روش وایرلس نیز عمدتا تحت پروتکل های Zigbee و Zwave انجام می شود. این روش به تجهیزاتی مانند مودم و روتر نیاز دارد. در این شیوه از هوشمندسازی محدودیت استفاده از تجهیزات هوشمندسازی خواهید داشت چرا که مودم های وایفای پوشش دهی محدودی در مورد تجهیزات دارند.از جمله روش های هوشمند سازی منزل در تهران می توان به روش BUS اشاره کرد که در آن از کابل های شبکه برای انتقال داده استفاده می شود. بنابراین باید در تمام منزل کابل کشی انجام شود. در روش دیگر اما از سیم های برق به عنوان بستری برای انتقال داده استفاده می شود که این نیز روشی اقتصادی است.

روش های هوشمند سازی منزل در تهران

هوشمند سازی منزل در تهران به دو روش مختلف امکانپذیر است. یکی از روش های هوشمند سازی منزل در تهران از طریق کابل کشی و سیم کشی های برق و شبکه است که پروتکل های معروف آن KNX و Modebus هستند. این روش ها برای منزل های در حال ساخت عالی هستند. و روش دیگر که به روش وایرلس معروف است، هوشمند سازی منزل را در بستر اینترنت اشیا صورت می دهد.

a”]نمونه پروژه هوشمند سازی ساختمان نمونه پروژه هوشمند سازی ساختمان[09104321052]

چرا باید ما را انتخاب کنید؟

چرا باید ما را انتخاب کنید؟

با توجه به طراحی کامل سخت افزار و نرم افزار سیستم در داخل کشور، بستر مناسبی جهت ارائه قابلیتهای مختلف متناسب با درخواست کارفرما و بر اساس معماری ساختمان فراهم شده و لذا محدودیتی در ایجاد قابلیت های جدید و استفاده از تجهیزات مختلف وجود ندارد.  

خدمات هوشمند سازی منزل در تهران

هوشمند سازی منزل در تهران را می توان در مورد ویلاهای شخصی و آپارتمان ها انجام داد. بنابراین فرقی ندارد که در منزل یک خانوار ساکن است یا چند خانوار. هوشمند سازی منزل در تهران در آپارتمان ها موجب می شود تا افراد غریبه به راحتی امکان حضور در ساختمان را پیدا نکنند و بتوانید ترددهای صورت گرفته را دائما چک کنید. همچنین اگر در مورد دمای آب موتورخانه با همسایگان به اتفاق نظر نمی رسید و مشکلاتی در زمینه رسیدگی و آبیاری به باغچه های حیاط دارید می توانید از سیستم های هوشمند در آپارتمان استفاده کنید.

خدمات هوشمند سازی منزل در تهران در قالب هوشمندسازی سیستم های روشنایی، هوشمند سازی سیستم های تهویه و هوشمندسازی سیستم های سرمایش گرمایش اتفاق می افتد. به کمک ترموستات هوشمند می توان تنظیم دمای آب را به سادگی و به طور خودکار انجام داد. در منزل هوشمند سیستم های ایمنی نظیر سیستم اعلام نشت گاز و سیستم اعلام نشت آب اجرا می شود. سیستم اعلم حریق و اطفای حریق هوشمند نیز از دیگر سیستم های ایمنی است که در منزل هوشمند اجرا می شود.

برای هوشمند سازی منزل در تهران باید از تیم های خبره و حرفه ای کمک بخواهید تا پروسه هوشمندسازی منزل شما را به شکل حرفه ای و متناسب با زیرساخت ها انجام دهند. مجموعه ام اچ کنترل یکی از قوی ترین مجموعه های اجرای خانه هوشمند است که این خدمات را در شهر تهران ارائه می دهد.

خرید وسایل هوشمند سازی منزل در تهران 

برای هوشمند سازی منزل در تهران باید از تجهیزات و وسایل مختلفی استفاده نمود. در خرید وسایل هوشمند سازی منزل باید به نیازهای منزل، نوع زیرساخت ها و خواسته های کاربر و مهمتر از همه بودجه او توجه شود. در این بخش تعدادی از مهمترین این تجهیزات و وسایل را معرفی خواهیم کرد.

  • ترموستات هوشمند
  • سیستم صوتی تصویری هوشمند (اسپیکر هوشمند)
  • لوازم خانگی هوشمند
  • هاب مرکزی
  • سنسور هوشمند درب و پنجره
  • کلید و پریز هوشمند
  • شیرآلات هوشمند
  • سنسور نور و لامپ های هوشمند
  • دوربین های مدار بسته امنیتی
  • تاچ پنل هوشمند
  • سنسور دما و رطوبت
  • پرده کرکره برقی هوشمند
  • قفل هوشمند اثر انگشت
  • لوازم آشپزپخانه هوشمند اعم از ماشین ظرفشویی هوشمند، یخچال هوشمند و ماشین لباسشویی و قهوه ساز هوشمند
  • آیفون تصویری هوشمند
  • سیستم آبیاری گیاهان
  • دستگیره در هوشمند
  • درب پارکینگ هوشمند
  • سنسور نشت آب هوشمند
  • سنسور اعلام نشت گاز هوشمند
  • دزدگیر و آژیر هوشمند

 

خانه هوشمند ام اچ  کنترل، شرکت فعال در حوزه هوشمند سازی ساختمان است. انجام صفر تا صد هوشمند سازی،  فروش تجهیزات هوشمند و آموزش از فعالیت های این شرکت بزرگ و بنیانگذار هوشمندسازی در ایران می باشد.

کرج، سه راه گوهردشت، بین یاسر سوم و چهارم، خانه هوشمند ام اچ

خانه هوشمند ام اچ  کنترل، شرکت فعال در حوزه هوشمند سازی ساختمان است. انجام صفر تا صد هوشمند سازی،  فروش تجهیزات هوشمند و آموزش از فعالیت های این شرکت بزرگ و بنیانگذار هوشمندسازی در ایران می باشد.

کرج، سه راه گوهردشت، بین یاسر سوم و چهارم، خانه هوشمند ام اچ

اولین و بزرگترین طراح و تولید کننده سیستم های هوشمند ِ ساختمان

بیایید فردا را اختراع کنیم نه اینکه نگران اتفاقات دیروز باشیم. “استیوجابز”