جستجو

سیستم اطفای حریق هوشمند موضوعی است که کمک بسیار زیادی به شما خواهد کرد. تصور کنید در یک سفر خانوادگی هستید و اوقات دلپذیری را در کنار عزیزان تان سپری می کنید که متوجه می شوید همسایه تان در حال برقراری تماس با شما است. به محض پاسخ دادن، صدایی از همهمه را می شنوید و در نهایت همسایه تان با اضطراب خبر از آتش سوزی در خانه شما می دهد. 

چه حالی پیدا خواهید کرد؟ مطمئنا مدیریت کردن این شرایط بسیار دشوار و پیچیده خواهد بود. این در حالی است که اگر از سیستم اطفای حریق هوشمند بهره مند بودید، خطر در لحظه وقوع در نطفه خفه می شد و خبری از بروز صدمات جدی نبود. در این مطلب قرار است در مورد مزایای سیستم اطفای حریق هوشمند به گفتگو بپردازیم پس با ما همراه شوید.

جهت دریافت خدمات هوشمند سازی منزل در کرج توسط تیم حرفه ای ام اچ کنترل با شماره های سایت تماس بگیرید یا برای ما در واتس پیام خود را ارسال کنید.

اطلاع رسانی سریع در لحظه بروز حادثه توسط سیستم اطفای حریق هوشمند

سیستم اطفای حریق هوشمند به محض بروز خطر یک پیام کوتاه برای شما ارسال خواهد کرد یا با گوشی شما یک تماس ویژه برقرار می کند. 

بنابراین در هر کجا که باشید؛ چه در منزل و چه در خارج از منزل متوجه بروز خطر می شوید و می توانید خود را سریعا به محل حادثه برسانید. بنابراین به راحتی می توان از شدت گرفتن حادثه و پیشروی حریق در سریع ترین زمان ممکن جلوگیری نمود.

پخش هشدارهای اعلام حریق در ساختمان

سیستم اطفای حریق هوشمند متصل به آلارم هوشمند می باشد. بنابراین به محض اینکه سنسورهای دود فعال شوند این هشدارها شروع به پخش صدا خواهند کرد. هشدارهای اعلام حریق این اعلان را به شما می دهند که سریعا قسمتی که تحت خطر است را تخلیه کنید و برای اقدامات بعدی قدم بردارید.

همزمان با فعال شدن آژیرهای هوشمند، چراغ های چشمک زن و فلاشرها نیز روشن می شوند تا اطلاع رسانی قوی تری صورت گیرد. بنابراین حتی افرادی که خارج از منزل هستند، متوجه بروز حادثه خواهند شد.

جهت خرید پرده برقی و دریافت مشاوره از تیم حرفه ای ام اچ کنترل با شماره های سایت تماس بگیرید یا برای ما در واتس پیام خود را ارسال کنید.

یافتن نقطه دقیق بروز حریق روی گوشی همراه یا پنل مرکزی

یکی از مهم ترین مزیت های سیستم اطفای حریق هوشمند، یافتن مکان دقیق آتش سوزی است. در بسیاری از پروژه های اطفای حریق یافتن مکان دقیق آتش سوزی می تواند وقت گیر باشد. در نتیجه آسیب وارده در این مدت زمان افزایش پیدا می کند.

در حالی که به کمک سیستم اطفای حریق هوشمند و از طریق سیگنال های دریافت شده می توان محل دقیق آتش سوزی را روی پنل شناسایی کرد.

پخش خودکار کف اطفای حریق، آب و پودر دی اکسیدن کربن

سیستم اطفای حریق هوشمند به محض اینکه بروز حریق در قسمتی از خانه را تشخیص دهد، فعال شده و شروع به پاشیدن آب، کف و پودرهای اطفای حریق می نماید. بنابراین تا قبل از رسیدن آتش نشان ها به محل حادثه بیشترین و تاثیرگذارترین اقدامات ایمنی را صورت می دهد.

تماس با نزدیک ترین مرکز آتش نشانی

در صورتی که سیستم اطفای حریق هوشمند هیچ اقدامی از سمت شما دریافت نکند، به طور خودکار با نزدیک ترین مرکز آتش نشانی تماس خواهد گرفت. این اقدام خودکار می تواند بر حسب زمان برنامه ریزی شود. به عنوان مثال بعد از گذشت چند دقیقه از بروز حریق اگر آتش خاموش نشود، تماس خودکار با مرکز آتش نشانی برقرار می شود.

جهت خرید دستگیره دیجیتال و دریافت مشاوره از تیم حرفه ای ام اچ کنترل با شماره های سایت تماس بگیرید یا برای ما در واتس پیام خود را ارسال کنید.

جلوگیری از آسیب گسترده به کمک سیستم اطفای حریق هوشمند

از دیگر مزایای استفاده از سیستم اطفای حریق هوشمند این است که از بروز آسیب های گسترده مالی و جانی جلوگیری می کند. این سیستم با جلوگیری از فراگیر شدن آتش و وسعت گرفتن حادثه جلوی انتشار شعله های آتش را می گیرد و میزان تخریب را به حداقل می رساند. 

قابلیت یکپارچه شدن با سایر سیستم های هوشمند

سیستم اطفای حریق هوشمند قابلیت یکپارچه شدن با سایر سیستم های هوشمند منزل را دارا می باشد. به عنوان مثال در صورت بروز حریق، پنجره ها و درب خانه سریعا باز می شوند و سیستم های آبپاش در نقاط بروز حریق فعال خواهند شد.

قابلیت های بی شمار سیستم اطفای حریق هوشمند

به کمک سیستم اطفای حریق هوشمند دیگر نگران بروز حوادث خطرناک از قبیل آتش سوزی در منزل نخواهید بود. به ویژه اوقاتی که در سفر هستید. یا به هر دلیلی خارج از منزل می باشید.

سیستم اطفای حریق هوشمند با خاموش کردن سریع و به موقع آتش و اعلام خودکار آتش سوزی و اطلاع رسانی سریع به شما و همچنین تماس زودهنگام با مراکز آتش نشانی از بروز حادثه جلوگیری می کند. 

جهت دریافت خدمات هوشمند سازی ساختمان توسط تیم حرفه ای ام اچ کنترل با شماره های سایت تماس بگیرید یا برای ما در واتس پیام خود را ارسال کنید.

سیستم اطفای حریق هوشمند نظارت دائمی بر منزل شما دارد، احتمال بروز آسیب و صدمات را کاهش می دهد، قابلیت اتصال به گوشی همراه را دارد و واکنش دهی آن بسیار سریع است.

ثبت ديدگاه

خانه هوشمند ام اچ  کنترل، شرکت فعال در حوزه هوشمند سازی ساختمان است. انجام صفر تا صد هوشمند سازی،  فروش تجهیزات هوشمند و آموزش از فعالیت های این شرکت بزرگ و بنیانگذار هوشمندسازی در ایران می باشد.

کرج، سه راه گوهردشت، بین یاسر سوم و چهارم، خانه هوشمند ام اچ

خانه هوشمند ام اچ  کنترل، شرکت فعال در حوزه هوشمند سازی ساختمان است. انجام صفر تا صد هوشمند سازی،  فروش تجهیزات هوشمند و آموزش از فعالیت های این شرکت بزرگ و بنیانگذار هوشمندسازی در ایران می باشد.

کرج، سه راه گوهردشت، بین یاسر سوم و چهارم، خانه هوشمند ام اچ

اولین و بزرگترین طراح و تولید کننده سیستم های هوشمند ِ ساختمان

بیایید فردا را اختراع کنیم نه اینکه نگران اتفاقات دیروز باشیم. “استیوجابز”