جستجو

کاربردهای سیستم روشنایی هوشمند منازل موضوع این هفته مقالات ام اچ کنترل می باشد. تجهیزات هوشمند تا قلب خانه ها رسوخ کرده اند و این را می توان از سبک زندگی انسان های معاصر فهمید. آشپزخانه هوشمند، آیفون هوشمند، دوربین های هوشمند و سیستم روشنایی هوشمند همگی جزو مهمترین ارکان در هوشمند سازی ساختمان ها هستند. عناصری که توانسته اند تا حد زیادی جاه طلبی و میل به راحت طلبی را در انسان ها مرتفع سازند.

 

کاربردهای سیستم روشنایی هوشمند منازل

جهت دریافت خدمات هوشمند سازی خانه توسط تیم حرفه ای ام اچ کنترل با شماره های سایت تماس بگیرید یا برای ما در واتس پیام خود را ارسال کنید.

شاید تصور کنید سیستم روشنایی هوشمند تنها کاربردش روشن و خاموش کردن لامپ ها از راه دور است اما مطمئنا خوشحال خواهید شد اگر بدانید این مورد تنها کاربرد این سیستم نیست. در ادامه با ما همراه شوید تا کاربردهای سیستم روشنایی هوشمند منازل را بررسی کنیم.

بدون نیاز به تردد در منزل، روشنایی را کنترل کنید

از مهمترین کاربردهای سیستم روشنایی هوشمند این است که می توانید بدون نیاز به تردد در منزل و جابجا شدن از طریق ریموت یا گوشی همراه تان چراغ ها را روشن یا خاموش کنید. تصور کنید شب فرا رسیده و آماده خواب شده اید، چشم هایتان در حال گرم شدن است که به یاد می آورید چراغ ها را در طبقه پایین روشن گذاشته اید. همه ما از این لحظه متنفریم چرا که بعد از برخاستن از تخت بی خواب می شویم. اما با سیستم روشنایی هوشمند کافیست گوشی همراه تان را در دست بگیرید و چراغ ها را خاموش کنید.

سیستم روشنایی هوشمند منازل را از بیرون منزل کنترل کنید

برای اینکه سیستم روشنایی هوشمند را کنترل کنید نیازی نیست در خانه حضور داشته باشید. شما می توانید فرسنگ ها دورتر در یک مسافرت تابستانی باشید و در حالی که در حاشیه ساحل در حال قدم زدن هستید سیستم های روشنایی خانه را چک کنید. شما می توانید برای اینکه سارقین گمراه شوند تایمی از نیمه شب چراغ ها را روشن کنید و دمادم صبح سیستم روشنایی را قطع کنید. این کاربرد سیستم روشنایی هوشمند برای مواقعی که فراموش کرده اید سیستم روشنایی را قطع کنید و یا مواقعی که حیوان خانگی تان در منزل تنهاست و گیاهان تان به نور نیاز دارند بسیار مفید خواهد بود.

سناریوی سیستم روشنایی هوشمند منازل دلخواه تان را بچینید

به کمک سیستم روشنایی هوشمند می توان یک سناریوی روشنایی مطلوب رقم زد. به عنوان مثال اگر می خواهید همزمان با تاریک شدن هوا و عبور کردن ساعت از شش عصر چراغ های خانه روشن شوند کافیست یک سناریو تعریف کنید که طبق آن سیستم روشنایی منزل به محض تاریک شدن هوا فعال شود. سیستم روشنایی هوشمند می تواند شامل سنسور و تایمر باشد و طبق سناریوی تعریف شده عمل کند. تعریف سناریوهایی مانند سناریوی سینمای خانگی، سناریوی مهمان، سناریوی مطالعه و سناریوی استراحت به شما کمک می کند تا میزان روشنایی در هر سناریو طبق خواسته شما تنظیم شود.

جهت دریافت خدمات هوشمند سازی ساختمان توسط تیم حرفه ای ام اچ کنترل با شماره های سایت تماس بگیرید یا برای ما در واتس پیام خود را ارسال کنید.

گروه بندی لامپ ها در سیستم روشنایی هوشمند منازل

گروه بندی برخی لامپ ها به شما این امکان را می دهد تا بتوانید در فعالسازی سناریوها موفق تر عمل کنید. به عنوان مثال در سناریوی سینمای خانگی می توانید تمام لامپ های اتاق نشیمن را در یک دسته بندی غیر فعال قرار دهید و در عوض لامپ های دیواری و هالوژن ها را در یک دسته بندی فعال بگذارید.

تنظیم شدت و زاویه نور

به کمک سیستم روشنایی هوشمند می توان شدت و زاویه نورپردازی را تغییر داد. لامپ های هوشمند این قابلیت را دارند تا میزان نور تنظیم شده ای ساطع کنند. بنابراین می توانید در زمانی که هوا هنوز گرگ و میش است میزان نور را کم کنید و در زمان تاریکی شب شدت نور را افزایش دهید. این کاربرد کمک می کند تا حال و هوای خانه را به کمک نور تغییر دهیم.

تغییر رنگ نورپردازی به کمک سیستم روشنایی هوشمند منازل

در یک خانه غیر هوشمند امکان تغییر رنگ نورپردازی ها وجود ندارد. لامپ ها دقیقا همان نوری را ساطع می کنند که از پیش تعیین شده. اما در سیستم روشنایی هوشمند می توان رنگ نورپردازی را تغییر داد. به عنوان مثال اگر یک مراسم شادی و مهمانی در خانه برگزار نموده اید می توانید تنها با فشردن یک دکمه رنگ نورپردازی را به رنگ تم مهمانی تان درآورید.

جهت دریافت خدمات هوشمند سازی آپارتمان توسط تیم حرفه ای ام اچ کنترل با شماره های سایت تماس بگیرید یا برای ما در واتس پیام خود را ارسال کنید.

استفاده از سیستم روشنایی هوشمند منازل بسیار آسان است و منجر به کاهش هزینه های انرژی می شود. لامپ های هوشمند می توانند تحت پروتکل های مبتنی بر سیم کشی یا پروتکل های وایفای و بلوتوثی عمل کنند. با اجرای سیستم روشنایی هوشمند می توانید هم از طریق کلیدهای لمسی و پنل دیواری و هم از طریق ریموت و گوشی همراه اقدام به مدیریت و کنترل سیستم روشنایی نمایید.

جهت دریافت خدمات هوشمند سازی استخر توسط تیم حرفه ای ام اچ کنترل با شماره های سایت تماس بگیرید یا برای ما در واتس پیام خود را ارسال کنید.

تنظیم نور متناسب با حال و هوای خانه، قابلیت کنترل نور از راه دور، امکان خلق سناریوهای شخصی، بالا بردن ایمنی و امنیت، افزایش بهره وری انرژی و قابلیت زمانبندی سیستم روشنایی هوشمند منازل ام اچ کنترل همگی نتیجه استفاده از سیستم روشنایی هوشمند می باشد.

ثبت ديدگاه

خانه هوشمند ام اچ  کنترل، شرکت فعال در حوزه هوشمند سازی ساختمان است. انجام صفر تا صد هوشمند سازی،  فروش تجهیزات هوشمند و آموزش از فعالیت های این شرکت بزرگ و بنیانگذار هوشمندسازی در ایران می باشد.

کرج، سه راه گوهردشت، بین یاسر سوم و چهارم، خانه هوشمند ام اچ

خانه هوشمند ام اچ  کنترل، شرکت فعال در حوزه هوشمند سازی ساختمان است. انجام صفر تا صد هوشمند سازی،  فروش تجهیزات هوشمند و آموزش از فعالیت های این شرکت بزرگ و بنیانگذار هوشمندسازی در ایران می باشد.

کرج، سه راه گوهردشت، بین یاسر سوم و چهارم، خانه هوشمند ام اچ

اولین و بزرگترین طراح و تولید کننده سیستم های هوشمند ِ ساختمان

بیایید فردا را اختراع کنیم نه اینکه نگران اتفاقات دیروز باشیم. “استیوجابز”