جستجو

امکانات خانه هوشمند شیائومی چیست؟ برند شیائومی در سال های اخیر توانسته در رقابت با برندهای مطرح بازار خودی نشان دهد و حسابی در عرصه فناوری های دیجیتال کولاک به پا کند. از حوزه ساخت و تولید گوشی های هوشمند گرفته تا لوازم خانگی و دوربین و ساعت و ماشین حساب که همه آن ها از بهترین تکنولوژی ها طراحی شده اند. 

حتی عینک، کوله پشتی و ماشین اصلاح را نیز می توان در بین محصولات این برند دید. حالا نوبت به سورپرایز جدید برند شیائومی رسیده است که آن را در قالب امکانات خانه هوشمند شیائومی عرضه نموده است. این امکانات بسیار متنوع اند و شامل سنسور های هوشمند، تجهیزات شبکه، سیستم تصفیه هوا، سوکت های هوشمند و سیستم روشنایی هوشمند می شود. در این مطلب قصد داریم شما را با امکانات خانه هوشمند شیائومی آشنا کنیم. پس تا انتها همراه ما باشید.

جهت دریافت خدمات هوشمند سازی ویلا در بابلسر توسط تیم حرفه ای ام اچ کنترل با شماره های سایت تماس بگیرید یا برای ما در واتس پیام خود را ارسال کنید.

آشنایی با مفهوم امکانات خانه هوشمند شیائومی

منظور از امکانات خانه هوشمند شیائومی چیست؟ تصور کنید وارد خانه تان شده اید؛ یک خانه هوشمند تمام عیار! پس با استفاده از سنسورهای هوشمند تشخیص چهره یا اثر انگشت درب را باز می کنید و وارد خانه می شوید. حتی ممکن است سیستم کنترل تردد شما مجهز به بلوتوث یا جی پی اس باشد و بدون نیاز به اینکه هیچ اقدامی انجام دهید درب برایتان باز شود.

به محض وارد شدن به خانه، چراغ های هوشمند با تشخیص حرکت یا دمای بدن شما روشن می شوند. قهوه ساز شروع به آماده سازی قهوه می کند. سیستم تهویه به راه می افتند و موزیک ملایمی پخش می شود. ممکن است همزمان با ورود شما کرکره پرده ها نیز باز شود. با دستور صوتی شما سیستم های سرمایشی روشن می شوند و خانه در عرض چند دقیقه خنک خواهد شد. 

جهت دریافت خدمات هوشمند سازی ویلا در رویان توسط تیم حرفه ای ام اچ کنترل با شماره های سایت تماس بگیرید یا برای ما در واتس پیام خود را ارسال کنید.

همه این اتفاقات بدون دخالت دست شما رخ می دهد. به تمام مواردی که تا به الان در خانه هوشمند شما اتفاق افتاده است، امکانات خانه هوشمند شیائومی می گویند! خانه هوشمندی که برند شیائومی با خلاقیت و نوآوری تیزبینانه خود تمام امکانات لازم برای خلق آن را به تولید رسانده است. امکانات خانه هوشمند شیائومی بر اساسی است که امکانات آن تولید برند شیائومی باشند. 

اپلیکیشن Mi Home را نصب کنید

قبل از اینکه سراغ امکانات خانه هوشمند شیائومی برویم، باید این نکته را بگوییم که شما باید اپلیکیشن می هوم را روی گوشی خود نصب داشته باشید. این اپ در واقع مغز متفکر خانه هوشمند شما خواهد بود. از طریق این اپ می توانید سیستم های هوشمند خانه را کنترل کنید.

6 نمونه از امکانات خانه هوشمند شیائومی چیست؟
سنسور گیت شیائومی

سنسور گیت شیائومی یکی از ضروری ترین امکانات خانه هوشمند شیائومی است که در نقش هاب ظاهر شده و به شما امکان کنترل کردن تمامی سنسورهای خانه را می دهد. این دستگاه علاوه بر قابلیت کنترل سنسورها، قابلیت تبدیل شدن به رادیو، زنگ درب و چراغ روشنایی را نیز دارد. پشتیبانی از فرمان های صوتی از ویژگی های سنسور گیت می باشد.

سنسور نظارت بر گل و گیاه شیائومی

این گجت هوشمند دارای سنسورهای رطوبت، دما و نور می باشد و با ذخیره سازی اطلاعات به شما امکان تحلیل وضعیت گیاه تان را می دهد. این گجت دارای حافظه پیش فرض با داده های بیش از 3000 نوع گیاه می باشد و به کمک آن می توانید از گیاهان خانگی تان مراقبت کنید.

 

سنسور تشخیص حرکت

این سنسور کوچکترین حرکت را در محیط شناسایی می کند و به نوعی در امنیت نیز دخیل است. چنانچه برای مدتی هیچ حرکتی در محیط صورت نگیرد سیستم های روشنایی، تلویزیون و سیستم های تهویه خاموش می شوند. البته عملکرد این سنسور به نحوه برنامه ریزی آن بستگی دارد.

جهت دریافت خدمات هوشمند سازی ویلا در ساری توسط تیم حرفه ای ام اچ کنترل با شماره های سایت تماس بگیرید یا برای ما در واتس پیام خود را ارسال کنید.

سوئیچ هوشمند وایرلس شیائومی

سوئیچ هوشمند شیائومی در اصل برای روشن و خاموش کردن چراغ های خانه و سایر تجهیزات به صورت فیزیکی استفاده می شود. هر کدام از امکانات خانه هوشمند شیائومی می توانند یک سوئیچ قابل حمل داشته باشند که اگر مایل به کنترل تجهیزات از طریق گوشی نبودید، بتوانید به طور فیزیکی آن ها را کنترل کنید.

کلید برق هوشمند

از کلید برق هوشمند به جای اپلیکیشن شیائومی برای خاموش و روشن کردن چراغ های هوشمند استفاده می شود. این کلیدها روی دیوار نصب می شوند و قابلیت تبدیل شدن به زنگ را نیز دارند.

دوربین مدار بسته شیائومی

از جمله ضروری ترین امکانات امنیتی خانه هوشمند شیائومی دوربین مدار بسته شیائومی است. این دوربین ها دارای زاویه دید گسترده ای هستند و کیفیت ضبط فوق العاده ای دارند. این دوربین ها توانایی تشخیص چهره دارند و در صورتی که در خانه تان فرد غریبه ای را تشخیص دهند یک ویدئوی 12 ثانیه ای به گوشی شما ارسال می کنند.

جهت دریافت خدمات هوشمند سازی ویلا در رشت توسط تیم حرفه ای ام اچ کنترل با شماره های سایت تماس بگیرید یا برای ما در واتس پیام خود را ارسال کنید.

اهمیت امکانات خانه هوشمند شیائومی چیست؟

برند شیائومی در تولید امکانات هوشمند کم کاری نکرده است. از دیگر امکاناتی که در خانه هوشمند شیائومی استفاده می شود می توان به سنسور دمای هوشمند شیائومی، دستگاه تصفیه هوای هوشمند شیائومی، جاروبرقی هوشمند شیائومی، اسپیکر هوشمند شیائومی، چراغ هوشمند شیائومی، سنسور هوشمند تشخیص دود شیائومی، موتور هوشمند کنترل پرده شیائومی و سنسور نشت آب و لوازم خانگی هوشمند شیائومی همچون تلویزیون، اتو، کولر، غذاساز و توستر هوشمند اشاره کرد.

ثبت ديدگاه

خانه هوشمند ام اچ  کنترل، شرکت فعال در حوزه هوشمند سازی ساختمان است. انجام صفر تا صد هوشمند سازی،  فروش تجهیزات هوشمند و آموزش از فعالیت های این شرکت بزرگ و بنیانگذار هوشمندسازی در ایران می باشد.

کرج، سه راه گوهردشت، بین یاسر سوم و چهارم، خانه هوشمند ام اچ

خانه هوشمند ام اچ  کنترل، شرکت فعال در حوزه هوشمند سازی ساختمان است. انجام صفر تا صد هوشمند سازی،  فروش تجهیزات هوشمند و آموزش از فعالیت های این شرکت بزرگ و بنیانگذار هوشمندسازی در ایران می باشد.

کرج، سه راه گوهردشت، بین یاسر سوم و چهارم، خانه هوشمند ام اچ

اولین و بزرگترین طراح و تولید کننده سیستم های هوشمند ِ ساختمان

بیایید فردا را اختراع کنیم نه اینکه نگران اتفاقات دیروز باشیم. “استیوجابز”