نمایندگی خانه هوشمند در تبریز

نمایندگی خانه هوشمند در تبریز ( مرکز استان آذربایجان شرقی ) سومین کلان شهر بزرگ ایران و دومین شهر صنعتی کشور و مهمترین شهر در منظقه آذربایجان  می باشد . همچنین تبریز به عنوان قطب اقتصادی ، بازرگانی، فرهنگی، صنعتی منطقه شناخته می شود که بیانگر جایگاه ویژه این شهر در استان می باشد. جایگاهی که از برخی جهات در جهان زبانزد است.

چنانچه میدانید تبریز نخستین پایتخت جهان تشیع بوده وهمچنین در حکومت های آق قویونلوها ،قراقویونلوها، صفویان و در آغاز انقلاب مشروطه(انقلاب بر علیه محمد علی شاه)پایتخت بوده است.

این شهر در زمان جنبش مشروطه نقش کلیدی و مهمی داشت و بسیاری از بزرگان تبریز چون ستارخان ، باقرخان و شیخ الاسلام نقش اساسی در تاریخ ایران داشته اند .

همه اینها مبین جایگاه استثنایی این شهر در منطقه خود در طول تاریخ بوده و حاکی ازپتانسیل بالای آن درزمینه سبک زندگی مدرن و تکنولوژیهای جدید  میباشد.

بنابراین شرکت خانه هوشمند ام اچ از فعالیت افراد ذیصلاح درقالب نمایندگی این شرکت درشهرتبریز استقبال نموده و متناسب با میزان فعالیت ایشان پشتیبانیهای لازم را فراهم می نماید.

تبریز همجوار با شهرهای بزرگی مانند مراغه ،مرند ، میانه ،ارومیه و …است که امکان فعالیت وتوسعه فروش خانه هوشمند ام اچ کنترل در هر یک از شهر هایی که فاقد نمایندگی رسمی شرکت ام اچ کنترل باشد، برای نمایندگی تبریز امکان پذیر است .

جهت خرید دستگیره دیجیتال و دریافت مشاوره از تیم حرفه ای ام اچ کنترل با شماره های سایت تماس بگیرید یا برای ما در واتس پیام خود را ارسال کنید.

بازار بزرگ تبریز

این بازار قدیمی با یک کیلومترمربع وسعت، بزرگ‌ترین بازار سرپوشیده دنیا است؛ بازار بزرگ تبریز به عنوان یکی از جاذبه‌های تاریخی در فهرست میراث یونسکو قرار گرفته است. در این بازار تعدادی کاروان‌سرا، مسجد و مدرسه با نمای آجری و گنبدهای زیبا ساخته شده که نظر هر گردشگری را به خود جذب می‌کند.

بازار تبریز در زمان جاده ابریشم از اهمیت تجاری بالایی برخوردار بوده و کسب‌وکار بازار در دوران حکومت صفویان رونق گرفت. بازار قدیمی تبریز در سال 1193 هجری قمری بر اثر یک زلزله دلخراش دچار نابودی شد، ولی به دستور حاکم تبریز (نجف‌قلی خان دنبلی) مورد مرمت و بازسازی قرار گرفت.

موضوعی که جذابیت این بازار قدیمی را دوچندان کرده، خرید و فروش کسب‌وکارهای سنتی مردم تبریز است؛ فعالیت کسبه بازاریان سبب شده اصالت و هنر دیرینیه ساکنان تبریز حفظ شود.

جاذبه‌های تاریخی تبریز

مسجد کبود

از جاذبه های تبریز می‌توان به مسجد تاریخی کبود اشاره کرد. این مسجد باشکوه در قرن نهم هجری قمری در زمان ابومظفر جهانشاه قراقویونلو به دستور دختر وی (صالحه) ساخته شد. این بنا همانند بازار بزرگ تبریز در زلزله سال 1193 هجری قمری آسیب شدیدی به آن وارد شد که در پنج دهه گذشته، قسمت‌هایی از آن بازسازی شد. با وجود این ویرانی، چیزی از زیبایی و شکوه مسجد کبود کم نشده و کاشی‌ها و خطاطی‌های به جای مانده از هنرمندان از این مسجد یک بنای کم‌نظیر ساخته است.

مسجد تاریخی جامع

مسجد تاریخی جامع از جاذبه های تبریز به شمار می‌رود که مربوط به دوران سلجوقیان تا دوره قاجار است. در این مسجد می‌توان اوج هنر و معماری هنرمندان آن زمان را به وضوح دید؛ از زیباترین سازه‌های مسجد جامع تبریز کاشی کاری و گلدسته‌های این بنا هستند. این مسجد هم همانند دیگر بناهای تاریخی تبریز بر اثر زلزله‌ها دچار خرابی شده که البته در طی سالیان گذشته مرمت شده است. این بنای تاریخی در سال 1310 به عنوان یکی از آثار ملی ایران به ثبت رسید.

جهت خرید پرده برقی و دریافت مشاوره از تیم حرفه ای ام اچ کنترل با شماره های سایت تماس بگیرید یا برای ما در واتس پیام خود را ارسال کنید.

مقبره الشعرا (قبرستان سرخاب)

تاریخچه این قبرستان قدیمی به پیش از قرن هشتم هجری قمری بازمی‌گردد. مقبره الشعرا پس از ویرانی بر اثر زلزله تا سال 1350 تقریبا متروکه ماند. برای طراحی ساخت دوباره این اثر مسابقه‌ای برگزار شد که در آن مسابقه غلام رضا فرزان مهر برنده شد و معماری این اثر بی‌نظیر هم‌اکنون به عنوان یکی از نمادهای مهم تبریز شناخته می‌شود.

در قبرستان سرخاب بیش از 400 فرد مشهور که اغلب شاعر بوده‌اند، آرام گرفته‌اند؛ از مشهورترین فرد نامی این قبرستان حکیم اسدی طوسی و سید محمدحسین بهجت تبریزی (شهریار) می‌توان نام برد. مقبره الشعرا یکی دیگر از جاذبه های تبریز به حساب می‌آید و بازدید از آن به‌خصوص برای دوست‌داران اهل ادبیات پیشنهاد می‌شود.

ارگ علیشاه (ارگ تبریز)

بنای اصلی ارگ تبریز به قرن هشتم میلادی مربوط به دوره ایلخانیان برمی‌گردد. این بنا ابتدا به قصد مسجد احداث شد که بر اثر فروریختن سقف در حین ساخت و مرگ علیشاه نیمه‌کاره ماند.

در زمان جنگ میان ایران و روسیه مصادف با حکومت قاجار، حدفاصل سال 1804 تا 1824 میلادی از ارگ تبریز یک دیوار (قلعه) نظامی ساخته شد. این اثر تاریخی در سال 1310 به عنوان یکی از آثار ملی ایران به ثبت رسید و امروزه فقط دیوار جنوبی ارگ برجای مانده است.

جهت دریافت خدمات هوشمند سازی ویلا توسط تیم حرفه ای ام اچ کنترل با شماره های سایت تماس بگیرید یا برای ما در واتس پیام خود را ارسال کنید.

جاذبه‌های طبیعی تبریز

روستای کندوان تبریز

در 50 کیلومتری شهر تبریز یکی از دیدنی‌ترین جاذبه های تبریز واقع شده که بیش از هزار سال قدمت دارد. کندوان به‌دلیل سبک معماری کم‌نظیر در سال 1376 در فهرست آثار ملی ایران قرار گرفت.

کندوان یکی از سه روستای صخره‌ای جهان به شمار می‌رود و تنها منطقه صخره‌ای است که نزدیک به 120 خانواده در فضاهای صخره‌ای (لانه زنبوری) سکونت می‌کنند؛ این روستا به عنوان تنها نمونه زنده معماری صخره‌ای که زندگی در آن جریان دارد، در دنیا معرفی و شناخته می‌شود.

علاقه‌مندان به دریافت امتیاز نمایندگی خانه هوشمند ام اچ کنترل می‌بایست به برق ساختمان مسلط بوده و دارای سابقه مثبت در این زمینه باشند.

گذراندن دوره تخصصی تجهیزات خانه هوشمند ام اچ کنترل و کسب امتیاز لازم در امتحان گزینشی این شرکت برای علاقه‌مندان به  دریافت امتیاز نمایندگی الزامی می‌باشد.

 

 

 

اولین و بزرگترین طراح و تولید کننده سیستم های هوشمند ِ ساختمان

بیایید فردا را اختراع کنیم نه اینکه نگران اتفاقات دیروز باشیم. “استیوجابز”