خرید تجهیزات هوشمند سازی ساختمان

هوشمند سازی ساختمان ها یک راهکار عملی و پر بازده برای بالا بردن سطح ایمنی، امنیت و کاهش هزینه های مصرفی و بهینه سازی مصرف انرژی است. این روزها بحران های کاهش و اتمام منابع انرژی هر روز در حال پر رنگ شدن هستند و بسیار مهم است که انسان های عصر حاضر بتوانند سبک زندگی خود را مطابق با این بحران ها تغییر دهند. هوشمندسازی ساختمان یکی از این راهکارها است. هر چند که عده زیادی از افراد با اهداف زیربنایی خلق آسایش و آرامش در محیط ساختمان و تجربه سبک جدیدی از زندگی دست به هوشمند سازی می زنند با این حال می توان این ایده را راهی برای ارتقای بهره وری و بهینه سازی دانست. بدین منظور به خرید تجهیزات هوشمند سازی ساختمان نیاز است.

جهت دریافت خدمات هوشمند سازی ویلا در ساری توسط تیم حرفه ای ام اچ کنترل با شماره های سایت تماس بگیرید یا برای ما در واتس پیام خود را ارسال کنید.

حقیقت این است که ساختمان ها بسته به نوع الزامات و نیازهایی که دارند در سطوح مختلفی هوشمند سازی می شوند. ممکن است در یک ساختمان صرفا سیستم های امنیتی و تردد مانند درب پارکینگ، سیستم ورود و خروج، دوربین های مداربسته و سیستم دزدگیر و ضد سرقت هوشمندسازی شوند و در ساختمانی دیگر علاوه بر این موارد نیاز به هوشمند سازی امکانات تفریحی مانند هوشمند سازی استخر یا هوشمندسازی سیستم آبیاری گیاهان و سیستم های صوتی تصویری مانند پخش موزیک و سینمای خانگی وجود داشته باشد. در نتیجه برای هر ساختمانی با الزامات خاص همان ساختمان باید اقدام به خرید تجهیزات هوشمند سازی ساختمان نمود.

قیمت تجهیزات هوشمند سازی ساختمان

قیمت تجهیزات هوشمند سازی ساختمان بر حسب برند تجهیزات، نوع عملکرد، پروتکل های ارتباطی، وایرلس بودن یا نیازمند بودن به سیم کشی و همچنین کیفیت ساخت می تواند متغیر باشد. برندهای زیادی در بازار فروش تجهیزات هوشمند سازی ساختمان فعال هستند. از جمله این برندها می توان به برندهای ایرانی و خارجی باسئوس، ام اچ، ملودی، پرشین، خیام الکتریک،  گجت، آمازون، سارو و کانکت و تیتان اشاره کرد. مطمئنا در بین برندهای ذکر شده تفاوت قیمت هایی را بابت سیاست گذاری مجموعه ها خواهید دید اما اگر دنبال اقتصادی ترین و در عین حال با کیفیت ترین برند هستید پیشنهاد ما به شما محصولات هوشمندسازی ام اچ است.

تجهیزات هوشمندسازی ساختمان در مجموعه ام اچ کنترل تحت نظارت مهندسین خبره الکترونیک، کامپیوتر و هوش مصنوعی به تولید می رسد و در پروسه ساخت این تجهیزات از برترین فناوری های روز جهان بهره گرفته شده است. شما می توانید برای اطلاع از قیمت تجهیزات هوشمند سازی ساختمان مجموعه ام اچ با کارشناسان ما تماس حاصل نمایید.

جهت دریافت خدمات خانه هوشمند توسط تیم حرفه ای ام اچ کنترل با شماره های سایت تماس بگیرید یا برای ما در واتس پیام خود را ارسال کنید.

انواع تجهیزات هوشمند سازی ساختمان

ممکن است عبارت هوشمندسازی ساختمان هنوز بعد از گذشت چند سال از رونق گرفتن این حوزه برای ایرانیان عبارتی بیگانه و نامفهوم باشد. اما اگر تعدادی از تجهیزات هوشمندسازی را معرفی کنیم احتمالش بسیار زیاد است که با این تجهیزات آشنایی داشته باشید. تجهیزاتی مانند دوربین های مدار بسته، جاروبرقی هوشمند، تلویزیون هوشمند و دستگیره درب هوشمند که اغلب در هتل ها استفاده می شود. بنابراین هوشمندسازی ساختمان مفهوم پیچیده ای نیست. 

این مفهوم در واقع به معنای استفاده از تجهیزات هوشمند سازی در راستای ساده سازی تجربه زندگی و صرفه جویی در وقت و انرژی و هزینه است. از طرفی می توان هدف بالا بردن سطح امنیت را نیز در راس اهداف این اقدام قرار داد. انواع تجهیزات هوشمند سازی ساختمان دارای تنوع بالایی هستند.

جهت دریافت خدمات هوشمند سازی ویلا در رویان توسط تیم حرفه ای ام اچ کنترل با شماره های سایت تماس بگیرید یا برای ما در واتس پیام خود را ارسال کنید.

برخی از تجهیزات هوشمند سازی ساختمان مختص سیستم کنترل روشنایی طراحی شده اند و برخی دیگر مختص سیستم کنترل تردد یا سیستم ضد سرقت هستند. تجهیزاتی مانند ترموستات هوشمند، سنسورهای نشتی گاز، نشتی برق و نشتی آب، سنسورهای حرکتی و مادون قرمز، سنسورهای درب و پنجره، پرده کرکره برقی، ماژول جریان و ولتاژ، کلید و پریزهای لمسی هوشمند، پنل دیواری کنترل سناریوها و سایز تجهیزات زیربنایی مانند منبع تغذیه، رله، روتر و مودم و پردازنده مرکزی همگی جزو تجهیزات هوشمند سازی ساختمان هستند که برای اجرای بی نقص سیستم هوشمند نیاز اند.

تجهیزات هوشمند سازی ساختمان بر اساس اینترنت اشیا با یکدیگر یکپارچه سازی می شوند. شما می توانید از طریق گوشی همراه یا لپ تاپ شخصی تان اقدام به کنترل این تجهیزات در هر کجای دنیا نمایید. بنابراین حتی اگر در ساختمان حضور نداشته باشید نیز جای نگرانی نیست. شما می توانید لامپ ها را خاموش کنید، پرده ها را بکشید، به گیاهان آب بدهید و سیستم تهویه را روشن کنید.

به طور کلی انواع تجهیزات هوشمند سازی ساختمان را می توان بر اساس نوع عملکرد، سطح فناوری، شیوه اتصال (وایرلس یا تحت شبکه سیم کشی) و پروتکل ارتباطی دسته بندی نمود. این تجهیزات می توانند در سیستم روشنایی هوشمند، سیستم کنترل تردد، سیستم اعلام و اطفا حریق، سیستم سرمایشی گرمایش، سیستم آبیاری گیاهان، سیستم صوتی تصویری، پارکینگ، استخر و جکوزی و سیستم امنیتی و ضد سرقت استفاده شوند. 

تنوع این تجهیزات بالا است و بسیار مهم است که کارشناسان خبره در زمان خرید تجهیزات هوشمند سازی ساختمان نظرات تخصصی ارائه دهند. به همین دلیل توصیه می کنیم که حتما در پروسه خرید تجهیزات هوشمند سازی ساختمان از مشاورین خبره در ام اچ کنترل کمک بگیرید.

جهت دریافت خدمات هوشمند سازی ویلا در بابلسر توسط تیم حرفه ای ام اچ کنترل با شماره های سایت تماس بگیرید یا برای ما در واتس پیام خود را ارسال کنید.

فروش تجهیزات هوشمند سازی ساختمان

اگر اخبار هوشمندسازی ساختمان از گوشه و کنار به گوش شما رسیده باشد، ممکن است به تازگی به این حیطه علاقه پیدا کرده باشید. زندگی به سبک جدید می تواند بسیار هیجان انگیز باشد. دستور دادن به تجهیزات و امکان کنترل و مدیریت ساختمان حتی از فرسنگ ها دورتر ایده جذابی است که به واسطه تجهیزات هوشمند سازی ساختمان می توان به آن دست یافت. 

بسیار مهم است که قبل از اقدام برای هوشمندسازی در مورد سطح مورد نظر خوب فکر کنید. چه سطحی از هوشمندسازی را مد نظر دارید؟ آیا صرفا به هوشمندسازی سیستم کنترل تردد فکر می کنید یا هوشمندسازی سیستم سرمایشی گرمایش و سیستم اطفاء حریق نیز برایتان مهم است؟ 

جهت دریافت خدمات هوشمند سازی ویلا در رامسر توسط تیم حرفه ای ام اچ کنترل با شماره های سایت تماس بگیرید یا برای ما در واتس پیام خود را ارسال کنید.

شاید هم قصد دارید کل ساختمان را به یکباره هوشمند سازی نمایید. مجموعه ام اچ کنترل به عنوان یکی از قوی ترین مجموعه های فروش تجهیزات هوشمند سازی ساختمان در ایران آماده ارائه مشاوره تخصصی و رایگان در زمینه هوشمندسازی ساختمان، الزامات، استانداردها و هزینه ها به شما عزیزان می باشد.

نمایندگی تجهیزات هوشمند سازی ساختمان

تجهیزات هوشمندسازی ساختمان دارای تنوع بالایی هستند. این تنوع شما را در دنیایی از انواع مختلف تجهیزات هوشمند غرقه خواهد ساخت. اما حواستان باشد که هر تجهیز هوشمندی صرفا کاربردی و ارزشمند نیست. اما از کجا می توان این موضوع را درک کرد؟ 

پاسخ ساده است. با مراجعه به نمایندگی تجهیزات هوشمند سازی ساختمان این کار برطرف می شود. نمایندگی ها معمولا بهترین و کلیدی ترین تجهیزات اساسی را در اختیار خریداران می گذارند و از پرداخت هزینه های گزاف و بیهوده در ابتدای کار جلوگیری می کنند. این در واقع همان موضوع مهمی است که با مراجعه به مجموعه ام اچ کنترل برای خرید تجهیزات هوشمند سازی ساختمان درک خواهید کرد.

مجموعه ام اچ کنترل یکی از قوی ترین مجموعه های نمایندگی تجهیزات هوشمند سازی ساختمان در ایران می باشد که نه تنها در زمینه هوشمندسازی، بلکه در زمینه ساخت و فروش این تجهیزات نیز دست دارد. یک تماس ساده با کارشناسان ما کافیست تا اطلاعات لازم پیرامون خرید تجهیزات هوشمند سازی ساختمان را دریافت کنید.

لیست قیمت تجهیزات هوشمند سازی ساختمان

زمانی که خریداران در باب هزینه هوشمند سازی پرسش می کنند یکی از پاسخ های ارجاعی همیشگی به این عزیزان این است که باید لیست قیمت تجهیزات هوشمند سازی ساختمان برآورد گردد. قیمت این تجهیزات که در نهایت تعیین کننده هزینه هوشمندسازی خواهد بود. هر چند که پارامترهای موثر دیگری نیز در هزینه هوشمندسازی ساختمان تاثیرگذار هستند با این حال قیمت تجهیزات نقش ویژه تری ایفا می کند. 

جهت دریافت خدمات هوشمند سازی منزل در تهران توسط تیم حرفه ای ام اچ کنترل با شماره های سایت تماس بگیرید یا برای ما در واتس پیام خود را ارسال کنید.

قیمت تجهیزات هوشمند سازی ساختمان به نوع تجهیزات و سطح پیشرفته بودن و تکنولوژیک بودن آن ها بستگی دارد. طبیعتا تجهیزاتی که دارای سطح پیچیدگی بالایی از لحاظ تکنولوژی هستند قیمت بالاتری خواهند داشت. شما می توانید برای اطلاع از لیست قیمت تجهیزات هوشمندسازی ساختمان با کارشناسان ما در ام اچ کنترل تماس حاصل نمایید.

اهمیت تجهیزات هوشمند سازی ساختمان

خرید تجهیزات هوشمند سازی ساختمان یکی از مهمترین گام هایی است که در راستای هوشمندسازی بایستی اجرا شود. در واقع بدون استفاده از این تجهیزات سنگ زیربنایی هوشمندسازی بنا نهاده نخواهد شد. تجهیزات هوشمند سازی ساختمان دارای تنوع بالایی هستند از تجهیزات اندازه گیری داده ها مانند سنسورهای هوشمند گرفته تا تجهیزات امنیتی و تجهیزات کنترل تردد و کنترل سیستم روشنایی.

جهت دریافت خدمات هوشمند سازی پارکینگ توسط تیم حرفه ای ام اچ کنترل با شماره های سایت تماس بگیرید یا برای ما در واتس پیام خود را ارسال کنید.

چرا باید ما را انتخاب کنید؟

با توجه به طراحی کامل سخت افزار و نرم افزار سیستم در داخل کشور، بستر مناسبی جهت ارائه قابلیتهای مختلف متناسب با درخواست کارفرما و بر اساس معماری ساختمان فراهم شده و لذا محدودیتی در ایجاد قابلیت های جدید و استفاده از تجهیزات مختلف وجود ندارد.