خرید تجهیزات هوشمند سازی خانه

عده زیادی از افراد بعد از هوشمندسازی خانه هایشان آن توقعی که از یک خانه هوشمند داشته اند را برآورده شده نمی بینند. تصوری که از خانه هوشمند در ذهن این افراد وجود داشته با واقعیت متفاوت است و ممکن است به این دلیل نسبت به هوشمندسازی دید خوبی نداشته باشند. به جرات می توان گفت که دلیل عمده نارضایتی ها استفاده از تجهیزات هوشمندسازی نامناسب است. بسیار مهم است که در خرید تجهیزات هوشمند سازی خانه از بابت کارایی، کیفیت، سطح عملکرد، سطح فناوری و تکنولوژی مورد استفاده در ساخت تجهیزات اطمینان کامل داشته باشید.

برندهای زیادی در بازار فروش تجهیزات هوشمند سازی خانه فعالیت می کنند اما نمی توان به همه آن ها یک امتیاز ثابت و مشخص را داد. توصیه ما به شما این است که در خرید تجهیزات هوشمند سازی خانه به مشاوره های تخصصی کارشناسان خبره گوش بسپارید. کارشناسان ما در ام اچ کنترل با اشراف کامل به شیوه های هوشمندسازی و شناخت بهترین تجهیزات هوشمند سازی خانه، بی شک سطح رضایت شما را از هوشمندسازی ارتقا خواهند بخشید.

 
 
 
 
قیمت تجهیزات هوشمند سازی خانه

یکی از موضوعات همیشگی و مهم در بحث هوشمندسازی هزینه است. اغلب افراد تصور می کنند که هوشمندسازی یک اقدام فوق لاکچری است و هزینه های سنگینی به دنبال دارد در حالی که شاید عجیب باشد اگر بگوییم که نه تنها چنین نیست، بلکه هوشمندسازی هزینه های شما را کاهش نیز خواهد داد. به واسطه هوشمند سازی خانه می توانید در مصرف انرژی صرفه جویی کنید و از هزینه های اضافی بکاهید. با این حال تعیین کننده اصلی این هزینه، قیمت تجهیزات هوشمند سازی خانه است.

جهت دریافت خدمات هوشمند سازی منزل در تهران توسط تیم حرفه ای ام اچ کنترل با شماره های سایت تماس بگیرید یا برای ما در واتس پیام خود را ارسال کنید.

مطمئنا هر چه سطح هوشمندسازی ارتقا یابد به تجهیزات پیشرفته تر و متنوع تری نیاز خواهد بود. در نتیجه باید خود را برای پرداخت هزینه بیشتر آماده کنید. قیمت تجهیزات هوشمند سازی خانه در گسترده بسیار متنوعی از قیمت ها نوسان می کند. تنوع بی حد و حصری که در تجهیزات هوشمند سازی وجود دارد منجر به این گستردگی تنوع در قیمت ها شده است.

به عنوان مثال تجهیزاتی مانند لامپ هوشمند، سنسور ها از هر نوعی (سنسور حرکتی، سنسور نشت گاز، سنسور دود، سنسور رطوبت، سنسور درب، سنسور مادون قرمز و … )، تایمر هوشمند، آیفون تصویری هوشمند، پلاک خانه هوشمند، تستر نشتی جریان برق، سیستم اطفاء حریق، ترموستات هوشمند، موزیک پلیر دیواری، دستگاه وکیوم، قفل دیجیتال اثر انگشتی، کیت RFID، دستگیره درب هوشمند، کلید پریز هوشمند و منبع تغذیه و جاروبرقی و اسپیکر و دوربین مدار بسته همگی تعدادی از تجهیزات هوشمند سازی خانه هستند که در قیمت کاملا متفاوت از دیگری هستند.

اگر بخواهیم کمی دقیق تر شویم خواهیم دید که به عنوان مثال در قل های بولتی یا در سنسورها نیر تنوع قیمت بابت نحوه عملکرد و قابلیت ها وجود دارد. در نتیجه برای برآورد قیمت تجهیزات هوشمند سازی خانه بهتر است از کارشناسان حرفه ای کمک بخواهید.

کارشناسان ما در ام اچ کنترل با دارا بودن تخصص و مهارت بالا در حوزه تجهیزات هوشمند سازی خانه، قیمت هر کدام از محصولات را مطابق با عملکردها و قابلیت ها به شما در قالب یک لیست ارائه خواهند داد. در نتیجه این امکان را دارید تا قبل از هوشمندسازی خانه از قیمت تجهیزات مطلع شوید.

جهت دریافت خدمات هوشمند سازی آپارتمان توسط تیم حرفه ای ام اچ کنترل با شماره های سایت تماس بگیرید یا برای ما در واتس پیام خود را ارسال کنید.

 
 
 
 
انواع تجهیزات هوشمند سازی خانه

چنانچه بخواهیم تجهیزات هوشمند سازی خانه را دسته بندی کنیم باید آن ها را به طور کلی در دو دسته سخت افزاری و نرم افزاری قرار دهیم. تجهیزات سخت افزاری زیربنای هوشمندسازی هستند و تجهیزات نرم افزاری به شما امکان کنترل و مدیریت تجهیزات سخت افزاری را می دهند.

پردازنده مرکزی یکی از هسته ای ترین تجهیزات هوشمند سازی خانه است که با میکروکنترلر و میکروپروسسور همراه می شود. بدون وجود پردازنده مرکزی امکان برقراری ارتباط بین تجهیزات مختلف در خانه هوشمند وجود نخواهد داشت. پردازشگرها قادر به تحلیل داده ها هستند و به شیوه های مختلف با سایر عناصر در خانه هوشمند ارتباط برقرار می کنند. این تجهیزات می توانند بی سیم یا سیمی باشند و طبق پروتکل های متفاوت یکپارچه سازی شوند.

از سنسورها به عنوان کلیدی ترین انواع تجهیزات هوشمند سازی خانه نمی توان گذشت. سنسورها نقش مهمی در دریافت داده های محیطی و ارسال این داده ها به پردازشگر مرکزی دارند. سنسورهای هوشمند شامل سنسور نور، سنسور باد، سنسور رطوبت، سنسور دما، سنسور درب و پنجره، سنسور حرکتی، سنسور مادون قرمز، سنسور نشتی گاز، سنسور دود، سنسور نشت برق و آب می شود. از سنسورهای TIP معمولا برای کنترل تلویزیون، ماهواره، هود و سایر تجهیزات بی سیم استفاده می شود.

جهت دریافت خدمات هوشمند سازی ویلا در رامسر توسط تیم حرفه ای ام اچ کنترل با شماره های سایت تماس بگیرید یا برای ما در واتس پیام خود را ارسال کنید.

سنسورهای RIP را معمولا روی سیستم های امنیتی نصب می کنند و سنسور RF معمولا انتخاب خوبی برای درب ورودی و درب پارکینگ است. سنسورهای مگنتی درب و پنجره نیز بسیار پر کاربرد هستند. به طور کلی بدون وجود سنسورها امکان هوشمندسازی خانه وجود نخواهد داشت.

پانل دیواری جهت کنترل سناریوها، ترموستات هوشمند، لامپ های هوشمند، کرکره برقی، دوربین مدار بسته، زنگ درب هوشمند، قفل بولتی، کارتخوان RFID، شیرهای برقی، تجهیزات آشپزخانه، دستیارهای صوتی، رله هوشمند، اسپیکر هوشمند، سیستم اطفاء حریق و سیستم آبیاری گیاهان همگی از تجهیزات هوشمند سازی خانه هستند که می توانید بنا به سلیقه و بودجه ای که دارید آن ها را برگزینید.


 

 

پخش تجهیزات هوشمند سازی خانه

تجهیزات هوشمند سازی خانه دارای تنوع بالایی هستند. به همین دلیل اگر قصد هوشمندسازی خانه تان را گرفته اید بهتر است قبل از خرید تجهیزات در مورد انواع این تجهیزات آگاهی کافی کسب کنید. نکته مهمی که در خرید تجهیزات هوشمند سازی خانه مطرح است توجه به میزان ایمنی و امنیت این دستگاه ها و تجهیزات می باشد.

تجهیزات هوشمند سازی خانه کاملا حریم خصوصی شما را تحت تسلط دارند و به همین دلیل مهم است که دارای سطح بالایی از ایمنی باشند. مجموعه ام اچ کنترل به عنوان مرکز پخش تجهیزات هوشمند سازی خانه با رعایت استانداردها و پروتکل های ایمنی، تمامی این تجهیزات را همراه با گارانتی به انضمام برگه ضمانت کننده پروتکل های ایمنی به شما عزیزان عرضه می دارد.

 
 

 

 
 

این تجهیزات در کنار هم می توانند سطوح مختلفی از هوشمندسازی را اجرا کنند. چنانچه هدف تان از هوشمندسازی خانه رسیدن به حد اعلا و بهره مندی از امکانات خاص هوشمند باشد مطمئنا لیست تجهیزات هوشمند سازی خانه نیز لیستی بلند بالاتر خواهد بود.

مجموعه ام اچ کنترل به عنوان یکی از قوی ترین مجموعه های نمایندگی تجهیزات هوشمند سازی خانه در ایران شناخته می شود. شما می توانید برای بهره گیری از خدمات هوشمند سازی با تیم خبره ما در تماس باشید تا مشاوره های لازم را جهت دریافت خدمات هوشمند سازی دریافت کنید.

جهت دریافت خدمات هوشمند سازی ویلا در رویان توسط تیم حرفه ای ام اچ کنترل با شماره های سایت تماس بگیرید یا برای ما در واتس پیام خود را ارسال کنید.

 
 
 

نمایندگی تجهیزات هوشمند سازی خانه

بسیار مهم است که قبل از خرید تجهیزات هوشمند سازی خانه در مورد انواع و کاربرد این تجهیزات آشنایی داشته باشید. شما فردی هستید که قرار است بعد از اتمام پروژه از این تجهیزات استفاده کند بنابراین مهم است که شناخت خوبی از این تجهیزات داشته باشید.

قبل از هر چیز باید بدانید که تجهیزات هوشمند سازی خانه شامل دو بحث نرم افزاری و سخت افزاری می شود. هدف از به کار بردن این تجهیزات کاهش مصرف انرژی، بالا بردن کیفیت زندگی، کاهش هزینه ها و لذت تجربه یک زندگی سراسر تجربه های هیجان انگیز است.

به عنوان تعدادی از کلیدی ترین تجهیزاتی که در پروسه خرید تجهیزات هوشمند سازی خانه باید لحاظ شوند می توان به پردازشگر مرکزی، رله ها، پنل لمسی دیوار، سنسورها، کلید های لمسی، لامپ های هوشمند، دزدگیر هوشمند، آژیر، سیستم کنترل تردد هوشمند، اسپیکرهای هوشمند و دوربین مدار بسته و سیستم قفل هوشمند بولتی و RFID اشاره کرد.

 
 
 

فروش تجهیزات هوشمند سازی خانه

خرید تجهیزات هوشمند سازی خانه از یک مرکز می تواند شما را در پروسه هوشمند سازی کمک کند. مراکز زیادی فروش تجهیزات هوشمند سازی خانه را انجام می دهند اما در پوشش دهی تعداد و نوع تجهیزات با محدودیت مواجه هستند. مجموعه ام اچ به عنوان یکی از قوی ترین مراکز فروش تجهیزات هوشمند سازی خانه در ایران تنوع بالایی از این محصولات را در قالب تجهیزات کنترلی، تجهیزات امنیتی و تجهیزات الکترونیکی تحت پوشش دارد.

جهت دریافت خدمات هوشمند سازی ویلا در بابلسر توسط تیم حرفه ای ام اچ کنترل با شماره های سایت تماس بگیرید یا برای ما در واتس پیام خود را ارسال کنید.

فروش تجهیزات هوشمند سازی خانه در امچ اچ همراه با ضمانت اصالت و خدمات رایگان مشاوره قبل از خرید صورت می پذیرد. شما می توانید برای کسب اطلاعات بیشتر با کارشناسان ما تماس حاصل نمایید.

 

 

چرا باید ما را انتخاب کنید؟

با توجه به طراحی کامل سخت افزار و نرم افزار سیستم در داخل کشور، بستر مناسبی جهت ارائه قابلیتهای مختلف متناسب با درخواست کارفرما و بر اساس معماری ساختمان فراهم شده و لذا محدودیتی در ایجاد قابلیت های جدید و استفاده از تجهیزات مختلف وجود ندارد.

 

 

 

لیست قیمت تجهیزات هوشمند سازی خانه

موضوع مهمی که قیمت تجهیزات هوشمند سازی خانه را تحت تاثیر قرار می دهد برند تجهیزات است. برندهای ایرانی و خارجی زیادی در بازار وجود دارند که هر کدام با توجه به قابلیت ها و عملکردهای خاص خود قیمتگذاری متفاوتی را روی تجهیزات هوشمند سازی خانه اعمال کرده اند. به عنوان تعدادی از برندهای خوشنام این عرصه می توان به برندهایی نظیر شیائومی، باسئوس، سامسونگ، آمازون، فیلیپس، گجت و اسمارت اشاره کرد.

مجموعه ام اچ با دارا بودن تیمی متشکل از نیروهای متخصص و حرفه ای در این زمینه بهترین ها را برای علاقه مندان خانه هوشمند فراهم آورده است. شما می توانید با قیمتی کاملا مقرون به صرفه و معقول اقدام به خرید تجهیزات هوشمند سازی خانه از این برند معتبر ایرانی نمایید.

برای اطلاع از لیست قیمت تجهیزات هوشمند سازی خانه برند ام اچ می توانید با کارشناسان ما در این مجموعه تماس حاصل نمایید تا از قیمت های دقیق مطلع شوید. تجهیزات هوشمند سازی خانه بر اساس شیوه ارتباط، پروتکل های اتصال، استانداردها، قابلیت ها و سطح عملکرد و تکنولوژیک بودن آن ها قیمتگذاری شده اند و بی شک نسبت به همتایان خود در بازار دارای قیمتی بسیار اقتصادی تر هستند.

جهت دریافت خدمات هوشمند سازی ساختمان توسط تیم حرفه ای ام اچ کنترل با شماره های سایت تماس بگیرید یا برای ما در واتس پیام خود را ارسال کنید.

 
اولین و بزرگترین طراح و تولید کننده سیستم های هوشمند ِ ساختمان

بیایید فردا را اختراع کنیم نه اینکه نگران اتفاقات دیروز باشیم. “استیوجابز”