تصویر تکی

: 4923


فضای خالی

: 50px


هوشمند سازی منزل در تبریز

موضوع این مطلب از ام اچ کنترل بررسی هوشمند سازی منزل در تبریز می باشد. اگر بخواهیم بی توجه به شتاب بی وقفه ی تکنولوژی در عصر حاضر زندگی کنیم بی شک از پیشرفت های مدرن باز خواهیم ماند. زندگی در حال حاضر ملزم به انطباق یافتن با تکنولوژی های جدید است. به ویژه این روزها که تکنولوژی پای خود را در شخصی ترین حریم های زندگی ما انسان ها گذاشته است.

هوشمند سازی منزل یکی از اقدامات هیجان انگیزی است که ما را یک قدم دیگر به زندگی مدرن نزدیک می کند. این اقدام از شهرهای بزرگ و کلان شهرها شروع شد چرا که با زندگی در این شهرها بخش زیادی از وقت و انرژی افراد بابت روزمره های زندگی هدر می رود. هوشمند سازی منزل در تبریز از این دست اقدامات است.

جهت دریافت خدمات هوشمند سازی خانه توسط تیم حرفه ای ام اچ کنترل با شماره های سایت تماس بگیرید یا برای ما در واتس پیام خود را ارسال کنید.

تصویر تکی

: 4924


آخرین محصولات

RT Recent products


تصویر تکی

: 4925

هوشمند سازی منزل در تبریز چیست؟

هوشمند سازی منزل در تبریز به شما کمک میکند تا بتوانید تمام سیستم های خانه تان را از راه دور کنترل کنید. فرقی ندارد این سیستم ها سیستم سرمایشی گرمایشی منزل هستند یا سیستم های روشنایی. شاید هم قصد داشته باشید زمانی که در محل کارتان هستید از طریق دوربین های مدار بسته اوضاع خانه را چک کنید و پرستار کودک را تحت نظر بگیرید.

جهت دریافت خدمات هوشمند سازی ساختمان توسط تیم حرفه ای ام اچ کنترل با شماره های سایت تماس بگیرید یا برای ما در واتس پیام خود را ارسال کنید.

کنترل و مدیریت لوازم آشپزخانه، سیستم های تهویه، چک کردن سیستم های ایمنی، سیستم آبیاری گیاهان، سیستم های پخش، غذا دادن به حیوان خانگی تان و چک کردن افرادی که در طول روز زنگ آیفون منزل تان را می فشارند از طریق هوشمند سازی منزل در تبریز میسر خواهد بود.


تصویر تکی

: 4926


هوشمند سازی منزل در تبریز چگونه است؟

برای هوشمند سازی منزل در تبریز باید اقدامات مختلفی صورت پذیرد. نیازسنجی پروژه، تحلیل بودجه، بررسی زیرساخت ها، ترسیم نقشه فنی، انتخاب شیوه هوشمندسازی، انتخاب پروتکل هوشمندسازی و انتخاب برند تجهیزات و نوع تجهیزات همگی در پروژه هوشمند سازی منزل در تبریز جای دارد.

در هوشمند سازی منزل می توان تمامی سیستم ها از قبیل سیستم نورپردازی، سیستم تهویه، سیستم گرمایش سرمایش، سیستم کنترل تردد، سیستم اعلام نشت گاز، سیستم اعلام حریق، سیستم اطفاء حریق، سیستم های آشپزخانه و تمامی لوازم خانگی را هوشمند سازی نمود و آن ها را از طریق گوشی موبایل مدیریت کرد.

جهت دریافت خدمات هوشمند سازی آپارتمان توسط تیم حرفه ای ام اچ کنترل با شماره های سایت تماس بگیرید یا برای ما در واتس پیام خود را ارسال کنید.

اگر به تازگی قصد ساخت منزل داید توصیه می کنیم برای کاهش هزینه های هوشمند سازی منزل در حین اجرای پروژه ساخت خانه اقدام به هوشمند سازی منزل نمایید تا هزینه های مربوط به سیم کشی ها کاهش یابد.


heading سفارشی

: بخشی از خدمات مجموعه ام اچ کنترل


تصویر تکی

: 4904

تصویر تکی

: 4571

تصویر تکی

: 4570

تصویر تکی

: 4569


heading سفارشی

: کلید لمسی هوشمند

heading سفارشی

: موزیک پلیر دیواری

heading سفارشی

: تاچ پنل

heading سفارشی

: دزدگیر هوشمند


فضای خالی

: 15px

چرا هوشمندسازی منزل در تبریز

پاسخ به چرایی هوشمند سازی منزل را باید در مزایا و فواید این امر جستجو کرد. هوشمند سازی منزل در تبریز فرصت یک زندگی لاکچری و به دور از نگرانی و دغدغه های امنیتی را می دهد. اگر عاشق محیط زیست هستید و نمی خواهید در مصرف بی رویه منابع محدود سهیم باشید با هوشمند سازی منزل می توانید جلوی مصرف بی رویه انرژی را بگیرید و اینگونه در هزینه ها نیز صرفه جویی کنید.

هوشمند سازی منزل در تبریز به شما این امکان را می دهد تا در زمان فروش خانه تان بتوانید ارزش گذاری بالایی را روی آن اعمال کنید. بهره مندی از مزایایی چون آبیاری هوشمند گیاهان شما را از شر فراموشکاری های دائم برای رسیدگی به گل ها رهایی می بخشد. از طرفی می توانید در صورت بروز کوچکترین مورد مشکوک از طریق دوربین های مدار بسته خانه را چک کنید و در صورت لزوم اقدام موثر را انجام دهید.

جهت دریافت خدمات هوشمند سازی استخر توسط تیم حرفه ای ام اچ کنترل با شماره های سایت تماس بگیرید یا برای ما در واتس پیام خود را ارسال کنید.

شما این امکان را دارید تا در هر کجا که هستید سیستم های داخلی منزل تان را مدیریت و تنظیم کنید. فرقی ندارد در حیاط خلوت در حال استراحت هستید یا در قاره اروپا مشغول سپری کردن تعطیلات هستید. از طریق اپلیکیشن های گوشی همراه قابلیت مدیریت و کنترل سیستم ها و همچنین نظارت بر آن ها برای شما وجود دارد.

روش های هوشمند سازی منزل در تبریز

هوشمند سازی منزل در تبریز به شیوه های مختلفی انجام می شود. کارشناسان این امر قبل از اقدام برای هوشمندسازی مواردی مانند زیرساخت های خانه، متراژ خانه، بودجه شما و نیازهای امنیتی و رفاهی منزل تان را بررسی می کنند. هوشمند سازی منزل در تبریز از طریق سیستم وایرلس و تحت وایر یا همان سیم کشی صورت می پذیرد.

هوشمند سازی منزل به شیوه بی سیم با استفاده از سیستم وایرلس جزو یکی از محبوب ترین شیوه های هوشمند سازی منزل است که هم در خانه های نوساز و هم در خانه های قدیمی ساخت اجرا می شود. این شیوه به تابلو برق احتیاجی ندارد و اجرای آن بسیار ساده است. همه چیز در بستر اینترنت اشیا شکل می گیرد. با این حال اگر قطعی اینترنت در منطقه شما شایع است این شیوه می تواند کمی برایتان دردسرساز شود.

جهت دریافت خدمات هوشمند سازی پارکینگ توسط تیم حرفه ای ام اچ کنترل با شماره های سایت تماس بگیرید یا برای ما در واتس پیام خود را ارسال کنید.

در هوشمند سازی منزل به کمک سیم از سیم های برق یا کابل های شبکه برای انتقال داده استفاده می شود. در این شیوه نیاز به اجرای تابلو مرکزی وجود دارد تا تمامی ماژول ها و کابل ها درون آن قرار گیرند. نکته مثبتی که در روش هوشمند سازی منزل تحت وایر وجود دارد پوشش دهی دامنه وسیع و عدم بروز اختلال در سیستم ها می باشد. در واقع ترجیح کارشناسان بر این است که در صورت امکان هوشمند سازی با سیم ، سراغ سیستمهای بی سیم نرویم.

فضای خالی

: 15px


هوشمندسازی روشنایی منجر به بهینگی مصرف انرژی می شود و از سیستم های صوتی هوشمند می توانید در راستای تنظیم آلارم و گوش سپرن به موسیقی در هر کجای خانه استفاده کنید. لوازم خانگی هوشمند را نیز باید در دسته خدمات هوشمند سازی منزل در تبریز به حساب آورد. قهوه ساز هوشمند، یخچال هوشمند، ماشین لباسشویی هوشمند و ماشین ظرفشویی و اجاق گاز هوشمند از جمله این لوازم هستند. پرده های هوشمند نیز این امکان را به شما می دهند تا در صورت تمایل طبق زمانبندی خاصی آن ها را مطابق با میزان روشنایی بیرون از خانه باز و بسته نمایید.

آلارم های هوشمند را نیز می توان جزو خدمات هوشمند سازی منزل در تبریز برشمرد. این آلارم های هوشمند شما را در صورت بروز خطر در هر کجای دنیا که باشید مطلع می کنند. به عنوان مثال در صورت ورود افراد متفرقه، بروز نشتی گاز و یا بروز حریق ، این آلارم ها به شما اطلاع می دهند. حتی در صورت انجام تمهیدات لازم، در صورت عدم توجه شما به طور خودکار با مراکز آتش نشانی و پلیس تماس گرفته می شود. سیستم های آبیاری هوشمند گیاهان، دوربین های هوشمند پرستار کودک، سیستم قفل هوشمند، زنگ درب ویدئویی، چشمی هوشمند، ترموستات هوشمند و سیستم تنظیم دمای آب هوشمند همگی از خدمات هوشمند سازی منزل در تبریز برشمرده می شوند.

خدمات هوشمند سازی منزل در تبریز

خدمات هوشمند سازی منزل به انسان ها کمک می کند تا زندگی با رفاه بالا و آسوده ای داشته باشند، ایمنی را در سطح بالایی تجربه کنند و از لاکچری بودن خانه شان نهایت لذت را ببرند. یکی از خدمات هوشمند سازی منزل در تبریز شامل سیستم های امنیتی می شود. دوربین های مدار بسته، قفل هوشمند، سنسورهای حرکتی، آژیر، دزدگیر، آیفون هوشمند، سیستم کنترل تردد هوشمند و درب پارکینگ هوشمند از جمله این امکانات هستند.


تصویر تکی

: 1518

چرا باید ما را انتخاب کنید؟

با توجه به طراحی کامل سخت افزار و نرم افزار سیستم در داخل کشور، بستر مناسبی جهت ارائه قابلیتهای مختلف متناسب با درخواست کارفرما و بر اساس معماری ساختمان فراهم شده و لذا محدودیتی در ایجاد قابلیت های جدید و استفاده از تجهیزات مختلف وجود ندارد.

بخش    

برخی افراد تصور می کنند هوشمند سازی منزل به دلیل گران قیمت بودن تجهیزات این پروژه، هزینه بر است. در حالی که قرار نیست برای هوشمندسازی تمام منازل صفر تا صد تجهیزات هوشمند سازی خریداری شود. به عنوان مثال ممکن است در یک پروژه هوشمند سازی منزل نیاز به خرید دوربین های مدار بسته، قفل هوشمند، دزدگیر هوشمند، لامپ های هوشمند و کلید پریز هوشمند باشد.

در حالی که برای هوشمند سازی منزلی دیگر نیاز به خرید تجهیزاتی از قبیل درب پارکینگ هوشمند، اسپیکر هوشمند، سیستم های ایمنی هوشمند، لوازم آشپزخانه هوشمند و ترموستات هوشمند و سنسورهای هوشمند باشد. پس پروژه های مختلف هوشمند سازی منزل در تبریز با تجهیزات مختلفی تکمیل می شوند.

با این حال برخی تجهیزات جنبه عمومی دارند و در هر پروژه ای باید استفاده شوند. به همین دلیل در خرید وسایل هوشمند سازی منزل در تبریز باید اقدام به خرید تجهیزاتی مانند مودم، هاب هوشمند، کنترلر مرکزی، پنل های لمسی، کلید هوشمند، سنسورهای هوشمند و دوربین های مدار بسته نمود.

اولین و بزرگترین طراح و تولید کننده سیستم های هوشمند ِ ساختمان

بیایید فردا را اختراع کنیم نه اینکه نگران اتفاقات دیروز باشیم. “استیوجابز”