جستجو
خانه هوشمند به خاطر فرزندانمان !

خانه هوشمند به خاطر فرزندانمان ! درباره صرفه جویی مصرف انرژی زیاد شنیده ایم . همه حرفها تبدیل به کلیشه شده اند . تکرار مکررات !

هنوز قیمت حامل های انرژی در ایران آنقدر بالا نرفته که به دغدغه تبدیل شود . اغلب در برخورد با این مساله میگویند : ای بابا ! ای کاش همه مشکلات فقط پول برق و گاز و …. بود . انقدر گرفتاری داریم که هدر رفتن انرزی یک لامپ اضافی توش گمه !

بیایید از زاویه دیگری به این مسأله نگاه کنیم. شاید خانواده هایی که از نظر مالی در سطح بالاتری قرار دارند اهمیت این موضوع را کمتر احساس کنید. از هر پدر و مادری سئوال کنید که بیشترین مسئولیت شما در زندگی چیست؟حتماً پاسخ می دهند توجه به آینده فرزندان مهمترین مسئولیت ما است. آرزوی همه پدر و مادرها برای فرزندان خود، سلامتی، امنیت، آسایش و رفاه است. برخورداری از یک زندگی شاد و احساس خوشبختی مادی و معنوی چیزی است که همه ما آن را برای بچه های خود آرزومندیم. ولی آیا می دانید با اسراف انرژی همه آرزوهای خود را به باد میدهیم؟ فرزندان ما در آینده باید قسمت عمده ای از درآمد خود را صرف خرید انرژیی کنند که ما آن را بی رحمانه هدر می دهیم. بیشتر عمر فرزندان ما باید صرف کارکردن برای خرید انرژی شود و ما بدون هیچ آگاهی در واقع داریم عمر فرزندانمان را خرج  می کنیم. کدام پدر یا مادری حاضر نیست برای اینکه فرزند دلبندش یک ساعت بیشتر زنده بماند همه زندگیش را خرج او کند؟ اما متأسفانه تا  حادثه ای رخ ندهد درک این موضوع بسیار سخت است. امروز این حادثه تلخ در حال شکل گیری است، ما به تدریج کره زمین را آلوده می کنیم. لایه ازن به خاطر سوزاندن بیش از حد منابع فسیلی هر روزبیشتر آسیب می بینید و سطح آبهای زیرزمینی هر روز برای تولید برق در توربین های بخار پایین تر می رود. طبیعت سرسبز تبدیل به شهرهای آلوده می گردد وآب دریاها پی درپی آلوده تر می شوند. خوب که دقت کنید همه این حوادث ناگوار با اسراف انرژی ارتباط مستقیم دارند. هم اکنون که این متن را می نویسیم. با فشار دادن کلید” لامپ اضافه خاموش” از روی مانیتور لمسی BMS خود چند لامپ غیرضروری را در دفترکار خود خاموش کردم. همه ما نیازمند تذکر هستیم. بهتر است شما نیز هم اکنون تجهیزات اضافی خود را خاموش کنید و البته در خرید خانه آینده خود به میزان بهره مندی آن از سیستم خانه هوشمند برای صرفه جویی انرژی توجه بیشتری کنید. شما که همه عمر خود را صرف تربیت و بزرگ کردن فزرندان خود می کنید باید به فکر پس انداز انرژی برای آنها نیز باشید.

در یک خانه هوشمند باید توجه به مساله صرفه جویی انرزی در اولویت قرار بگیرد . یک خانه هوشمند باید بدون نیاز به توجه ساکنین ، خودش لامپ اضافی را خاموش کند ! شرکت ام اچ بنیانگذار این ایده است که لامپ اضافی باید خودش خاموش شود . انجام این کار در خانه هوشمند ام اچ بوسیله رادارهای روشنایی اتوماتیک صورت می گیرد. بدینصورت که چراغ هر منطقه ای با ورود فرد به آن بصورت اتوماتیک روشن می شود و پس از ترک آن فضا چنانچه فراموش کرده باشیم چراغها را خاموش کنیم ، حالا سیستم خانه هوشمند به واسطه رادارها متوجه آن شده و لامپ اضافی خودش خاموش می شود.

همچنین در یک خانه هوشمند با کم کردن ظرفیت سرمایش و گرمایش خانه در زمان عدم حضور به صورت اتوماتیک ، از هدر رفتن انرژی جلوگیری می شود .

یکی دیگر از روشهای صرفی جویی درمصرف انرژی استفاده از سیستم خانه هوشمند برای کنترل تجهیزات گرمایی از راه دور است . تصور کنید مالک یک ویلای تفریحی برای استفاده از آن در فصل سرما مجبور است سیستمهای گرمایشی ویلا را روشن نگه دارد علیرغم اینکه فقط برخی روزها از آن استفاده می کند. با استفاده از تجهیزات خانه هوشمند میتوان تاسیسات گرمایشی یا سرمایشی را از راه دور و قبل از رسیدن به ویلا روشن کرد . پس دلیلی ندارد برای مطبوع ماندن دمای خانه دائما تجهیزات گرمایشی یا سرمایشی را روشن نگه داریم .

از خانه هوشمند ام اچ استفاده کنید تا هم خودتان  زندگی آسوده و با هزینه کمتری داشته باشید و هم فرزندانتان در آینده از انرژی ارزانتری بهره مند باشند.

خانه هوشمند ام اچ در خدمت شما و نسلهای آینده .

خانه هوشمند ام اچ کنترل با داشتن کادر متخصص و گروه R&D حرفه ای در تولید مدارات الکترونیک و همچنین تولید نرم افزار و اپلیکیشن های موبایلی بعنوان اولین و بزرگترین تولید کننده سیستم های BMS ماژولار در دنیا، با ایده های متفاوت و رویکردی دانش محور، در خدمت صنعت ساختمان کشور میباشد.

برای کسب اطلاعات بیشتر در خصوص محصولات ارائه شده در سایت و یا هر محصول مورد نظر خود در هوشمند سازی، با ما تماس حاصل فرمائید و یا مارا در شبکه های اجتماعی دنبال کنید.

ثبت ديدگاه

خانه هوشمند ام اچ  کنترل، شرکت فعال در حوزه هوشمند سازی ساختمان است. انجام صفر تا صد هوشمند سازی،  فروش تجهیزات هوشمند و آموزش از فعالیت های این شرکت بزرگ و بنیانگذار هوشمندسازی در ایران می باشد.

کرج، سه راه گوهردشت، بین یاسر سوم و چهارم، خانه هوشمند ام اچ

خانه هوشمند ام اچ  کنترل، شرکت فعال در حوزه هوشمند سازی ساختمان است. انجام صفر تا صد هوشمند سازی،  فروش تجهیزات هوشمند و آموزش از فعالیت های این شرکت بزرگ و بنیانگذار هوشمندسازی در ایران می باشد.

کرج، سه راه گوهردشت، بین یاسر سوم و چهارم، خانه هوشمند ام اچ

اولین و بزرگترین طراح و تولید کننده سیستم های هوشمند ِ ساختمان

بیایید فردا را اختراع کنیم نه اینکه نگران اتفاقات دیروز باشیم. “استیوجابز”